"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid HC
De avondetappe was vanavond ook niet slecht.
-
- Forum-lid
Mollema is echt een persoonlijkheid geworden. Zegt voor de camera excact wat hij denkt. Hoop dat hij sterk genoeg is en nog wat laat zien deze tour.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Mart Smeets mag duidelijk nu wel stoppen!! Hij stopt wel ieder jaar zegt hij, maar hij gaat duidelijk achteruit. Laat de gasten niet uitpraten en forceert uitspraken te doen. Zeker de manier hoe hij Belkin behandelt om uitspraken wel/niet te doen.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Ik vind Mart een walgelijke TV persoonlijkheid, denigrerend en onsympathiek...
-
- Forum-lid HC
Dacht laat dat Mart zijn broers had uitgenodigd.....bleek ik naar een dart tournooi te hebben gezapt (postuur en drankgebruik maakten de verwarring wel begrijpelijk )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze blijft nog steeds staan. Kijk dan gewoon niet!!daniel1975 schreef:En toch vind ik het erg grappig: de grootste criticasters kijken wel
Of heb het lef/fatsoen om ook een keer te reageren als het wél een leuke uitzending is.
Maar goed, vanaaf zal het wel niet doorgaan denk ik ivm die dag van rouw.
Less is bore
De grote vraag is, wie zou Mart kunnen opvolgen? Volgens mij is dat gewoon bij het fietsen een probleem? De NOS heeft niemand in de pijplijn zitten...of wel?
Bij het voetbal waren het ook heel lang dezelfde (dure) gezichten die niet meer mee konden met de modernisering en de bekende "generatie kloof" wel erg duidelijk werd.
Nu zijn daar stappen gemaakt en is er met Twan en Henry een modern en ook inhoudelijk sterk nieuw presentatie duo. Ook krijgen andere nu de kans om ervaring op te doen, wat mij betreft een prima aanpak.
Volgens mij heeft de Avondetappe een klein duwtje nodig naar de 21ste eeuw
Bij het voetbal waren het ook heel lang dezelfde (dure) gezichten die niet meer mee konden met de modernisering en de bekende "generatie kloof" wel erg duidelijk werd.
Nu zijn daar stappen gemaakt en is er met Twan en Henry een modern en ook inhoudelijk sterk nieuw presentatie duo. Ook krijgen andere nu de kans om ervaring op te doen, wat mij betreft een prima aanpak.
Volgens mij heeft de Avondetappe een klein duwtje nodig naar de 21ste eeuw
Herman van der Zandt geldt al jaren als de gedroomde opvolger.
En weer ontopic...
De laatste dagen steeds TDJ en VLV gekeken. TDJ is prima als je met interactieve tv gewoon een half uur later inschakelt. Je kunt dan alle commerciële onzin en prietpraat gewoon doorspoelen. Wat overblijft zijn leuke tafelgesprekken.
Bij VLV word ik zo langzamerhand een beetje moe van al die doodsaaie gasten die werkelijk NIETS te melden hebben.
En weer ontopic...
De laatste dagen steeds TDJ en VLV gekeken. TDJ is prima als je met interactieve tv gewoon een half uur later inschakelt. Je kunt dan alle commerciële onzin en prietpraat gewoon doorspoelen. Wat overblijft zijn leuke tafelgesprekken.
Bij VLV word ik zo langzamerhand een beetje moe van al die doodsaaie gasten die werkelijk NIETS te melden hebben.
- Supergrover
- Forum-lid HC
+1havana schreef:Herman van der Zandt geldt al jaren als de gedroomde opvolger.
En weer ontopic...
het lijkt wel of TdJ steeds beter te pruimen is nu Gert Jakobs niet meer vast aan tafel zit en Wilfred Genee zijn kinderachtige grapjes dus minder "kwijt" kan.