Giro 2015
Absoluut geen gezwets, GastheerG heeft gewoon 100% gelijk. Er is een dopingtopic, ga daar heen met je speculaties en wantrouwen en hou het hier gewoon bij de koers. Het begint wat vervelend te worden dat ieder topic over een wedstrijd hier gekaapt wordt om het maar over doping en het gebruik van de winnaar te hebben. Want gebruikt heeft iedere winnaar, anders had hij niet gewonnen, toch?
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
"Gezwets" noem ik: oeverloos discussiëren op basis van louter speculaties. Want zeg nou zelf, alle posts van de vorige 5 pagina's zijn samen te vatten in één enkel zinnetje: "we hebben onze bedenkingen bij de dominantie van Astana" - klaar. Op veel concretere input heb ik nog niemand kunnen betrappen.
En nogmaals: het gaat er niet om dat ik bedrogen wil worden, maar wel dat de informatieve waarde van dergelijke discussie nihil is. Als er iemand nieuwe feiten te melden heeft: graag - maar dan wel in het juiste topic. En als er iemand gewoon een eind weg wil zeiken: ook prima, maar dan zéker in het juiste topic.
Afijn, vandaag massasprint: gokken we op Tiralongo?
En nogmaals: het gaat er niet om dat ik bedrogen wil worden, maar wel dat de informatieve waarde van dergelijke discussie nihil is. Als er iemand nieuwe feiten te melden heeft: graag - maar dan wel in het juiste topic. En als er iemand gewoon een eind weg wil zeiken: ook prima, maar dan zéker in het juiste topic.
Afijn, vandaag massasprint: gokken we op Tiralongo?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Volgens mij gaat het allemaal specifiek over bedenkingen bij het verdacht sterke rijden van Astana in de Giro 2015 toch? Dan is dit het juiste topic.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Prima dat je dat vindt! Dit noem ik gezwets:dario schreef:"Gezwets" noem ik: oeverloos discussiëren op basis van louter speculaties.
Maar nu weer on-topic.GastheerG schreef:48,8% van de mensen gaat vreemd. Die andere 51,2% maakt bijna allemaal geen kans anders was het zomaar 98,1% geweest.
Zitten jullie vanavond nu met een oerlelijk of dood saaie partner op de bank of zitten jullie een potje te wantrouwen?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Ach, maar natuurlijk. Alleen neem ik aan dat iedereen intussen zijn (inwisselbare) bedenkinkjes heeft gespuid. Of voel je de aandrang om nòg eens hetzelfde in nòg andere bewoordingen te zeggen? (zo ver als 'het verdacht sterke rijden van Astana' waren we vijf pagina's geleden immers ook al: daarmee onderschrijf je dus net mijn punt)timo2.0 schreef:Volgens mij gaat het allemaal specifiek over bedenkingen bij het verdacht sterke rijden van Astana in de Giro 2015 toch? Dan is dit het juiste topic.
En ik weet ook wel dat er behalve de naar L.A. smakende dominantie van Astana eigenlijk weinig over de eerste Giro-week te vertellen valt (op enkele tuimelpertes en de leuke kennismaking met Formolo na)... Dus kunnen we net zo goed een boompje opzetten over de rondemissen, die dit jaar in de Giro beduidend minder mooi zijn dan die van de Ronde van Romandië. Wat moet een mens tenslotte?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
[quote="dario"... de rondemissen, die dit jaar in de Giro beduidend minder mooi zijn dan die van de Ronde van Romandië. /quote]
Dat is precies de reden waarom de renners van Astana nu mogen winnen
Dat is precies de reden waarom de renners van Astana nu mogen winnen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat mensen niet snappen dat mijn gejongleer met percentages een ironische knipoog is naar wat er hier al vele pagina's gepost wordt maakt het achteraf nog leuker dan toen ik het intikte.
En verder................
In IEDER topic is we wel een link te maken met doping. Als iemand trots z'n Bora's laat zien kunnen we dat afdoen dat een EPO kuurtje maar 1/6 kost etc etc.
Gewoon iedere gelegenheid pakken om lekker ze zeveren over wat een waardeloze sport dit is.
Neemt niet weg dat ik dat van die Ronde missen tot de bodem uitgezocht wil hebben. Het samenstellen van een commissie lijkt me de enige oplossing en ik ben beschikbaar voor het noodzakelijke veldonderzoek.
En verder................
In IEDER topic is we wel een link te maken met doping. Als iemand trots z'n Bora's laat zien kunnen we dat afdoen dat een EPO kuurtje maar 1/6 kost etc etc.
Gewoon iedere gelegenheid pakken om lekker ze zeveren over wat een waardeloze sport dit is.
Neemt niet weg dat ik dat van die Ronde missen tot de bodem uitgezocht wil hebben. Het samenstellen van een commissie lijkt me de enige oplossing en ik ben beschikbaar voor het noodzakelijke veldonderzoek.
- de zwarten
- Forum-lid HC
duidelijk gedopeerd, niet normaal!
http://cdn.velonews.competitor.com/file ... TDW515.jpg
(NSFW: not safe for wife)
(heb je een foto van die van Romandie, Dario?)
http://cdn.velonews.competitor.com/file ... TDW515.jpg
(NSFW: not safe for wife)
(heb je een foto van die van Romandie, Dario?)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®