Wielerseizoen 2015
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2272231
Hehehehe.
Iemand zou ze moeten uitleggen dat werk "werk" heet omdat het geen hobby is
Hehehehe.
Het is pas echt koud zonder goede kleding!sloeren schreef:http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2272231
Hehehehe.
Zeer waarschijnlijk gaan ze jouw over enkele weken uitleggen dat het wel erg slecht voor de vorm is om dit soort ritten af te werken.
Dat zoiets niet (of juist wel) in je koude kleren gaat zitten enz.
Zij is ook tegen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iedereen die de afgelopen dagen heeft lopen mopperen op FC en anderen die hier vraagtekens bij stellen moet eens goed na gaan denken hoe verantwoord dit nog is. Ik vind het gekkenwerk, geen respect voor de renners.
Less is bore
Ondertussen Mollema tweede in de Tireno na een tijdrit waarin hij zowaar wat tijd heeft terug gepakt op zijn concurrenten. Het zag er, voor Mollema, ook redelijk stabiel uit allemaal.
Heb het idee dat vooral de onvoorwaardelijk steun van de ploeg hem goed doet, waar hij in het verleden vaak gedeeld kopmanschap had.
Heb het idee dat vooral de onvoorwaardelijk steun van de ploeg hem goed doet, waar hij in het verleden vaak gedeeld kopmanschap had.
- Serge du Temps
- Forum-lid
Een goede leermeester
Mooie foto, toen Mollema lek reed kreeg hij ook het wiel van Cancellara die in de achtervolging vervolgens Popo (geloof ik) een plekje terug stuurde met de mededeling dat hij de achtervolging wel zou regelen vanaf de kop. Kan me voorstellen dat je enorm veel zelfvertrouwen krijgt als zo iemand zo voor je aan het werk gaat.
Als Nederlander dit seizoen zo nog weinig te klagen, op de matige prestaties van TLJ in het rondewerk na dan.
Als Nederlander dit seizoen zo nog weinig te klagen, op de matige prestaties van TLJ in het rondewerk na dan.
Volgens mij hebben Cancellara en Mollema wel een klik. Baseer ik puur en alleen op foto's & berichten die op social media voorbijkomen. Hoop dat Bauke deze vorm kan doortrekken richting "zijn" klassiekers.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid
TLJ?
Als je kort-kort naar boven rijdt in de laatste bus wel maar er is niemand die ze dat verplicht. Ik heb zo vaak in een dun laagje sneeuw gereden en daar krijg je echt niks van. Straks wordt buiten skiën ook nog verboden.daniel1975 schreef:Iedereen die de afgelopen dagen heeft lopen mopperen op FC en anderen die hier vraagtekens bij stellen moet eens goed na gaan denken hoe verantwoord dit nog is. Ik vind het gekkenwerk, geen respect voor de renners.
Als er nog een afdaling was is het natuurlijk een ander verhaal.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Inderdaad, ik snapte de ophef ook niet. Ze kiezen zelf voor kort-kort (sommigen) en er lag alleen de laatste 2 km een dun laagje sneeuw en dan ook nog bergop.