Kun je me uitleggen wat dit in godsnaam met links en rechts te maken heeft?ruud_k schreef: ↑06 jul 2017 21:51Ja, typisch links NOS nieuws weer...MarkVeenstra schreef: ↑06 jul 2017 16:03 De NOS doet ook een duit in het zakje met een infographic, waarbij Cavendish al met zijn stuur voor dat van Sagan zou zitten, en dan een elleboogstoot krijgt.;
http://app.nos.nl/datavisualisatie/noso ... index.html
Tour 2017
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Cavendish is een vuile rat tijdens de sprint. Als er iemand op zijn muil mag gaan tijdens een sprint is hij het wel.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik doe een poging; Frankfurter Schule, structuralisme, cultuurmarxisme, relativisme; geen onderscheid tussen dader slachtoffer; liefst omkering van deze verhoudingen.AmstelGoldRaas schreef: ↑07 jul 2017 08:21Kun je me uitleggen wat dit in godsnaam met links en rechts te maken heeft?ruud_k schreef: ↑06 jul 2017 21:51Ja, typisch links NOS nieuws weer...MarkVeenstra schreef: ↑06 jul 2017 16:03 De NOS doet ook een duit in het zakje met een infographic, waarbij Cavendish al met zijn stuur voor dat van Sagan zou zitten, en dan een elleboogstoot krijgt.;
http://app.nos.nl/datavisualisatie/noso ... index.html
-
- Forum-lid
+1: Mensen die zich zelf rechts vinden en alles de schuld vinden van links, en mensen die zich zelf links vinden en alles de schuld van rechts. Kun je helemaal niks mee, alles is een complot en de schuld van de rabobank types. NOS is staatspropoganda (wel staat maar propoganda?). Ik ben het ook niet altijd met de berichtgeving eens (heel anti-rusland en alles wat Trump doet wordt uitvergroot) maar feiten worden niet verdraaid. Vaak zien ze het liefst alles anders maar geen concrete ideeën. Het ECHTE nieuws komen volgens hun vaak van nederland mijn vaderland achtige sites...
Nou ik heb wel weer genoeg gegeneraliseerd vandaag
Maak joe woar
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Damn, ik had m'n sarcasme bordje omhoog moeten houden bij het NOS bericht... Nu gaat het ineens over links, rechts, propaganda, Facebook en een handvol "ismes". Ipv over de tour....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
+1 zou een moderator/fiets.nl niet eens corrigerend moeten optreden tegen dit soort bedreigingen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
On topic dan maar weer, de TDF vandaag; gaaaaaaaaaaap
Less is bore