hvg5776 schreef:Eigenlijk wil ik niet reageren, maar hoe keezx zichzelf neerzet is toch wel kenmerkend van hoe veel mensen in deze tijd zijn. Overal aan mee willen doen, maar dan moet wel alles precies zo gedaan worden dat zij zich perfect kunnen profileren. Anders is het niks, trappen zij er maar tegenaan in de hoop dat de anderen er ook geen plezier meer aan hebben, want dan is zijn/hun manier toch de juiste gebleken. Denken ze.
Ja dat herken ik wel, je komt ze ook overal tegen. Maar op een of andere manier verwacht ik dat niet van een 60 plusser. Ik snap de diepere drijfveren ook niet echt.
Ik denk eerlijk gezegd dat Kees het leuk zou vinden zich een keer sportief te meten met een aantal mannen op dit forum. De reden daarvan laat ik in het midden. En daar leent deze rit zich niet voor. In plaats van te gaan zieken kan je natuurlijk dan ook zelf zoiets organiseren.
robbiey schreef:Voorwaarden? Wellicht heeft Keesj z'n voorwaarden wel zo aangepast aan jullie voorwaarden dat hij onderhandelingsruimte schept, glas is halfvol
Voorwaarden? De voorwaarden van de rit zijn nu van dien aard dat iedereen die mee wil mee kan. Wat is daar onderhandelbaar aan dan? Dat er "toch helaas helaas helaas een paar mensen af moeten vallen omdat bij nader inzien het concept van de forumrit ietwat aangepast is om aan de behoeften van de meer sportieve fietser te voldoen"?
De hele ik-ik-ik maatschappij van zogenaamde snelle haantjes (pun intended) werkt al zo, ga lekker met Mark Rutte fietsen dan.