Minst favoriete merk?
Een beetje de kapsalon onder de fietsen is het op die manier welmonsieurpinot schreef:de Bora's in mijn met Ultegra afgemonteerde Canyon zijn dus eigenlijk een vlag op een modderschuit, begrijp ik nu?
Wat mij overigens opvalt is dat veel merken van ex-coureurs niet in de smaak vallen. Dat heeft echter wel een bepaalde hoorbaarheidsdatum. Recente coureurs met een fietsmerken worden wel genoemd maar wat verder terug in de historie is het blijkbaar geen probleem. Want Pinarello, Colnago, Cinelli (fietste op een Bianchi), Gios (wolsit) en vele anderen worden om die reden niet genoemd.
Deze zit me toch echt dwars. Maar ik kan niks formuleren dat niet tot een mod-break zou leiden.Ernie C. schreef:Kom ik toch nog goed weg met mijn Jan Janssen.chrissiewizzie schreef:Da's niet eerlijk inderdaad. Ieder frame wordt mooi met Campa
Vanavond na wat biertjes een nieuwe poging en dan gewoon op "Bevestig" drukken denk ik maar; 't moet er uit.
Alvast sorry Ernie
Ik gok zo dat Ernie wel wat kan hebben. Ik spring zo op de fiets, neem daarna een koude halve liter "hersteldrank" en kom dan nog eens kijken wat je ervan gemaakt hebt
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Die Jan Janssen is stiekem een Italiaans frame dat me geld heeft opgeleverd in plaats van gekost heeft.
Het is dus een no budget frame van een Nederlands merk met de naam van een voormalig wielrenner erop en er zat ook nog een Ultegra op toen ik hem kocht. De Chorus 10 speed groep was de enige mogelijkheid om er nog iets van te maken
Als ik een frame bemachtig van hoge kwaliteit met de exacte geometrie die ik zou nemen als ik frame op maat zou laten maken moet ik er wel mee gaan rijden. En ik vind het belangrijker om het historisch correct te houden dan dat ik wel of niet mee voor lul rijdt. En zo zal iedereen die Ultegra rijdt ook wel één of ander smoesje hebben.
Ps, heeft er iemand een tip waar je ergens decals kunt krijgen van Tecnotrat uit Borgo San Dalmazzo
Het is dus een no budget frame van een Nederlands merk met de naam van een voormalig wielrenner erop en er zat ook nog een Ultegra op toen ik hem kocht. De Chorus 10 speed groep was de enige mogelijkheid om er nog iets van te maken
Als ik een frame bemachtig van hoge kwaliteit met de exacte geometrie die ik zou nemen als ik frame op maat zou laten maken moet ik er wel mee gaan rijden. En ik vind het belangrijker om het historisch correct te houden dan dat ik wel of niet mee voor lul rijdt. En zo zal iedereen die Ultegra rijdt ook wel één of ander smoesje hebben.
Ps, heeft er iemand een tip waar je ergens decals kunt krijgen van Tecnotrat uit Borgo San Dalmazzo
Campagnolo Ultra Dork
Ik hang liever Shimano aan de muur dan Campagnolosenior schreef:Campagnolo kun je gewoon inlijsten en aan de muur hangen. Doe dat maar eens met shitmano
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je niets kunt hebben kun je sowieso beter niet in dit topic langskomen, we hebben zo ongeveer elk merk al gehad
Campagnolo heeft dan wel weer een onderdeel wat je wel echt in huis moet houden en niet op je fiets (die kurkentrekker)
Campagnolo heeft dan wel weer een onderdeel wat je wel echt in huis moet houden en niet op je fiets (die kurkentrekker)
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat denk je van de werpmolentjesmonsieurpinot schreef:Campagnolo heeft dan wel weer een onderdeel wat je wel echt in huis moet houden en niet op je fiets (die kurkentrekker)
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wat zou jij daar in huis mee doen?