Je moet die wel uitklappen.... dan is die de breedste die ik ken....
Het grote fietspomp topic
- Supergrover
- Forum-lid HC
SKS AirKompressor 12.0 heeft een brede, vaste voet.
Smalle buis, doet gemakkelijk 10 bar, indien gewenst uiteraard.
onder de 3 tientjes te verkrijgen...
Is de beste investering geweest. Heb nog een model van 30 jaar geleden en pomp nog steeds fantastisch. Af en toe een nieuw rubbertje in het messing kopje.
De huidige kop die meegeleverd wordt is minder prettig, vind ik. Maar is makkelijk te vervangen door de “ simpele” messing kop.
Er is er maar 1 de beste ..... heb 'm al meer dan 25 jaar vele rubbertjes verder en doet nog steeds zijn werk. De Rennkompressor.
Ooit gekocht bij Dick Langkruis; De rijwielfavoriet in Rotterdam. Voor 59,95 gulden. .
Mooi man!!
Ooit gekocht bij Dick Langkruis; De rijwielfavoriet in Rotterdam. Voor 59,95 gulden. .
Mooi man!!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Ik heb een hekel aan slangen die los hangen en pompen die makkelijk omvallen als ze niet gebruikt worden. Volgens mij heeft de Rennkompressor last van beide kwaaltjes of zit ik er naast?
De JoeBlow lijkt deze kwaaltjes niet te hebben. Slang kan vastgeklikt worden (op 2 punten zelfs) en de wat bredere en diepere voet ziet er ook vrij stabiel uit.
De JoeBlow lijkt deze kwaaltjes niet te hebben. Slang kan vastgeklikt worden (op 2 punten zelfs) en de wat bredere en diepere voet ziet er ook vrij stabiel uit.
Dat zijn beide zeer ernstige problemen inderdaad.
De Rennkompressor stamt nog uit een tijdperk waarin first world problems nog niet zo heetten, maar desondanks blijft ie gewoon staan op een vlakke ondergrond en zit er een clip aan voor de slang aan, en NU KOMT HET, de inklapbare voet maakt transport in de (niet zelfrijdende, maar toch auto genoemde) blikken doos makkelijker.
De Rennkompressor stamt nog uit een tijdperk waarin first world problems nog niet zo heetten, maar desondanks blijft ie gewoon staan op een vlakke ondergrond en zit er een clip aan voor de slang aan, en NU KOMT HET, de inklapbare voet maakt transport in de (niet zelfrijdende, maar toch auto genoemde) blikken doos makkelijker.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
De rennkompressor heeft een door de Nasa ontwikkeld klemmetje waarmee je de slang aan de slang zelf vast kunt klemmen, nadat je 'm met een elegant boog over het handvat hebt gevouwen.
Dat klopt en dat technisch superieure klemmetje heeft ook nog de unieke eigenschap dattie draaibaar op de pompstang zit en dat de ophanging der slang dus nooit kan wringen.
Wel jammer dattie niet op de foto staat, maar ik kan het bestaan uit eigen waarneming bevestigen.
Wel jammer dattie niet op de foto staat, maar ik kan het bestaan uit eigen waarneming bevestigen.
Herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Beter kijken keezx....... het is maar een kleine klemmetje