Swett Cycles
Ik geef toe dat ze op taalgebruik niet onderscheidend zijn t.o.v. andere merken. Maar dat is volgens mij dan weer niet zo interessant, aangezien je in tegenstelling tot die kleur en afmontage eigenlijk nooit hoort dat mensen een fiets met een ander verhaal willen hebben. Dus waarom zouden ze zich daar op gaan onderscheiden?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ik vind het zo goedkoop nog niet : Ter vergelijking - Ik kocht mijn Scott Addict overjarig bij de officiële Scott dealer voor een bedrag van € 1240,- / geen Chinese import / garantie via de officiële dealer / een frame welke normaal een stuk duurder was en sowieso naar huidige maatstaven nog erg licht is.deijn schreef:De Maronne en Swett zijn dus beide €1200,- de Swett lijkt dan de beter keus gezien je daar het persoonlijke karakter er bij krijgt. Denk dat de prijs helemaal niet gek is, als je het geneuzel van import, lakken en garantieafhandeling niet zelf wilt regelen is dit volgens mij gewoon een prima deal.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
@Karl66: Ze hoeven op taalgebruik ook niet onderscheidend te zijn, maar dat hele lifestyle-sfeertje met Swett biertjes op de bank irriteert me mateloos. Maar goed, ik word ook heelo nerveus van het 'concept' Fietsen en Koffie hier in Assen. Ik hou zowel van fietsen als van koffie, maar ik hoef geen hippe koffiebar in een fietsenwinkel. Ben ik vast teveel een Drentse heikneuter voor.
@NicoNB: Klopt helemaal.
@NicoNB: Klopt helemaal.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Ik geloof wel in de combi koffie en fietsen maar niet in een model dat in Amsterdam lijkt te werken 1 op 1 kopiëren naar de provincie. Een hipsterbar met een fietsenwinkel werkt imho alleen een stad als Amsterdam, heel misschien Utrecht maar daarna wordt het te dun.Erik schreef:Maar goed, ik word ook heelo nerveus van het 'concept' Fietsen en Koffie hier in Assen. Ik hou zowel van fietsen als van koffie, maar ik hoef geen hippe koffiebar in een fietsenwinkel. Ben ik vast teveel een Drentse heikneuter voor.
Een gezellige koffie/lunchroom verweven met een goede fietsenwinkel (geen hipsters, e-bikes, stadsfietsen, bakfietsen etc) daar geloof ik dan weer wel in.
Dat werkt dan weer niet in hartje Amsterdam denk ik zo.
http://www.fiets.nl/2016/10/28/licello-uitblinker/
Volgens mij wederom een stickeraar die door Fiets in het zonnetje wordt gezet. Nu is de vijandige houding tegenover (dezelfde) ongestickerde frames van Fiets volgens mij vrijwel niks meer waard.
Volgens mij wederom een stickeraar die door Fiets in het zonnetje wordt gezet. Nu is de vijandige houding tegenover (dezelfde) ongestickerde frames van Fiets volgens mij vrijwel niks meer waard.
- Vieux chnoque
- Forum-lid
- Berichten: 613
- Lid geworden op: 25 jan 2014 10:23
- Locatie: STEYL
Hij hangt aan de muur als kaal frame. Ik heb al mijn renners nog, het enige wat ontbreekt door diefstal is mijn Raleigh Pro in Reynolds 753, daar erger ik me nog steeds aan.NicoNB schreef:Die Kestrel is imho een klassieke schoonheid.Vieux chnoque schreef:En zelfs die Kestrel vind ik niet mooi meer.
Over nog eens 20 jaar is het een design klassieker die een belangrijke plek verdient in de fietshistorie.
Door Kestrel begon carbon definitief aan zijn opmars als het materiaal voor fietsframes.
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Oh joh ik dacht dat Italianen geen Engels konden En hoe groot denk je dat die markt is voor Sensa? Serieuze vraag, ik heb er geen idee van. En dan kun je als Nederlands bedrijf toch de kleine moeite nemen om het in twee talen aan te bieden? Tenzij ik ergens een linkje mis.Fietsen?altijd schreef:De reden dat alles in t engels is omdat mensen uit het buitenland ook de site begrijpen.
Ben verder geen taalpurist ala Kees van Kooten die alles coûte que coûte in het Nederlands moet hebben, maar daar waar Erik nerveus wordt van de combinatie koffie en fiets (begrijpelijk) heb ik dat met Engelse sites voor overwegend Nederlandse bedrijven. Zal wel de Groningse heikneuter zijn
@Ernie: klopt ja! Niets mis mee dus met die naam
@RKN: Met de veritalianisering ben ik het wel eens, het heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Hiervoor heette het Intersense toch? Tsja, dan is de nieuwe naam toch wel iets beter.
Whoeoei, wat een blunder van Fiets om zo 1 op 1 marketing bs over te nemen.
Die zich op hun beurt vast wel hebben laten inspireren door de Velominati en Illuminati
En alu helemaal terug, teiltje?
Hadden we niet ergens een apart marketing bullshit topic?
Ja, fijn gejat,Aluminati hoort bij CannondaleVolgens Licello is alu helemaal terug, ze hebben er zelfs een naam voor bedacht: Aluminatie.
Die zich op hun beurt vast wel hebben laten inspireren door de Velominati en Illuminati
En alu helemaal terug, teiltje?
Hadden we niet ergens een apart marketing bullshit topic?
Laatst gewijzigd door NicoNB op 28 okt 2016 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals ik eerder al aangeef is Licello erg kwalijk bezig. Ze doen ook net alsof ze hun eigen carbon frames ontwikkelen.