Apex
- De Windmolen
- Forum-lid
Op site staat hij met velgremmen en frame zonder steekassen. Ik heb er niet veel verstand van maar zoals ik het bekijk zijn de afbeeldingen op site alleen maar met velgremmen....roet schreef:Kan je dat niet al zien als je goed naar de foto van de uitnodiging kijkt?
Zie wel een stem/stuur combo dus, want ik zie geen stembouten.
Ik doelde op de afbeelding van de uitnodiging, waar je goed kunt zien dat er nokjes zijn voor velgremmen. Ook is er geen stem te zien, beide leek dus te kloppen want zoals hierboven gezegd; hij staat gewoon op de site:De Windmolen schreef:Op site staat hij met velgremmen en frame zonder steekassen. Ik heb er niet veel verstand van maar zoals ik het bekijk zijn de afbeeldingen op site alleen maar met velgremmen....roet schreef:Kan je dat niet al zien als je goed naar de foto van de uitnodiging kijkt?
Zie wel een stem/stuur combo dus, want ik zie geen stembouten.
http://apexbikes.nl/bikes/aerodyne/
Geen schijfremmen dus!
- De Windmolen
- Forum-lid
Kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb !
-
- Forum-lid
Lijkt erg veel op de nieuwe Sensa guiliAero.
Komen dan ook van dezelfde tekenaar. Ik vind 'm trouwens ook erg op de Foil lijken.
-
- Forum-lid
Veel ervaringen met de fiets heb ik nog niet. Wel met op het zadel zitten en mijn vasthouden aan de piano. Alleen maar goede ervaringen Hieronder wat fotootjes. Ik moest in het begin toch nog erg wennen, maar begin de kleuren steeds mooier te vinden. In natuurlicht vind ik hem trouwens beter uitkomen dan onder kunstlicht. Opvallend is ie zeker. Maar dat wilde ik ook. Merk dat laatste tijd bijna alle fietsen veel zwart hebben en dat is de kleur waar ik het minst mee heb.De Windmolen schreef:Ben benieuwd naar de ervaringen (en foto's) van je Apex Flare 1.0? Er zou een opvolger komen voor de Apex Flare, de Apex Aerodyne, ben benieuwd of deze ook met schijfremmen zal zijn. Binnenkort een introductieavond.
http://apexbikes.nl/introductie-aerodyne/
Wegdromen op de fiets is heerlijk.
-
- Forum-lid
Dank je wel! Het is altijd spannend wat anderen van je fiets vinden
Wegdromen op de fiets is heerlijk.