Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
Da's nog altijd 10x beter dan huzarensalade uit een pakje. Gadverdamme. Zelf gemaakte is overigens erg lekker.
-
- Forum-lid
nou ja een dooie rupsKeezx schreef:Rouwkost, is er wat ergs gebeurd?Ikon schreef: Op de markt een lekkerbekkie gehaald,verse frieten gebakken en een bak rouwkorst.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Vandaag gewoon iets anders n.l.: Als aperitief een lekkere Leffe blond met nootjes. Daarna gebraden kipfilet met ketjap en sesam met puree van pastinaak en peer. Na afloop een stuk Franse kaas (Brie) met stokbrood.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ach Keezx, ons hele leven eten wij al gevarieerd en altijd met een stukje kaas en (stok)brood na de maaltijd (Franse gewoonte). Een stukje kaas soms met een wijntje soms met een biertje, dat hangt een beetje van de kaas of het moment af. Een maaltijd zonder sla en kaas na de maaltijd is gewoon niet af.
Btw, de volgende keer zal het een stukje Morbier zijn.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Vanwaar die opmerking "smaakvoorhamer?" Jij lust geen brie? en eigenlijk ook geen rauwkost?Keezx schreef:Vanwaar die gewoonte om zowat altijd brie met stokbrood te eten?
Die brie slaat toch elke subtiliteit van de hoofdmaaltijd kapot met de smaakvoorhamer...........
Orlok volgens mij is dat stokbrood helemaal geen gewoonte in Frankrijk bij de kaas als desert, dat eet je bij het voorafje en de broodmaaltijd. Of ken jij het misschien uit een gebied in Frankrijk waar ik niet geweest ben.
Met mijn vrouw (Française) en kinderen hebben wij 10 jaar in het departement Oise (60) gewoond en gewerkt, vandaar.!Jans schreef:Vanwaar die opmerking "smaakvoorhamer?" Jij lust geen brie? en eigenlijk ook geen rauwkost?Keezx schreef:Vanwaar die gewoonte om zowat altijd brie met stokbrood te eten?
Die brie slaat toch elke subtiliteit van de hoofdmaaltijd kapot met de smaakvoorhamer...........
Orlok volgens mij is dat stokbrood helemaal geen gewoonte in Frankrijk bij de kaas als desert, dat eet je bij het voorafje en de broodmaaltijd. Of ken jij het misschien uit een gebied in Frankrijk waar ik niet geweest ben.
Ik vind het best hoor, vroeg me alleen af waar het vandaan kwam.Orlok schreef:Ach Keezx, ons hele leven eten wij al gevarieerd en altijd met een stukje kaas en (stok)brood na de maaltijd (Franse gewoonte). Een stukje kaas soms met een wijntje soms met een biertje, dat hangt een beetje van de kaas of het moment af. Een maaltijd zonder sla en kaas na de maaltijd is gewoon niet af.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
Het ziekenhuis eten smaakt mij niet.
Ghost Nivolet 6LC