Tour 2018
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat we weinig renners over houden als iedereen die wat gebruikt zou gaan vallen. Dan zou ik denk ik zelfs de tour kunnen winnen........ O nee, ik zit ook aan de doping omdat ik last heb van Astma.
Met alle respect voor Jan, zijn opvolger heette Joop.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Uiteraard!
Ik had eerst Jan & Joop staan. Dat bekte lekker en toen dacht ik: de helft weet niet wie Jan is En Janssen over Joop getikt.
Excuses aan Joop!
Vallen: nee. Dat hij bijvoorbeeld een lekke band zou krijgen en de concurrentie dan zou demarreren dat zou ik wel "karma" vinden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Forget it; als Froome lek rijdt oid wordt het hele peloton stil gelegd. Dat hebben we eerder gezien. Al hoop ik dat Movistar dan gewoon de knuppel in het hoenderhok gooit.
Less is bore
Het moet wel gewoon eerlijk gebeuren, dus ik hoop dat de andere toppers eens een keer goed gaan samenwerken om Froome te kloppen.
Froome in je wiel? Gas er af.
Froome niet in je wiel? Lekker doordraaien en bij de finish pas uitvechten wie de etappe mag pakken.
9 man sky versus 180 (of hoe veel zijn het er eigenlijk?) andere profrenners.
Oneerlijk, grenst aan valsspelen, maar volgens de regels mag het, net als salbutamol.
Wat betreft het publiek, hoop ik gewoon dat ze hun handjes thuis houden; of wat nog mooier zou zijn, als ze collectief thuis blijven. Hoe mooi zou het zijn als er ineens niemand meer op de beklimming staat, en ze in doodse stilte over de finish komen?
Froome in je wiel? Gas er af.
Froome niet in je wiel? Lekker doordraaien en bij de finish pas uitvechten wie de etappe mag pakken.
9 man sky versus 180 (of hoe veel zijn het er eigenlijk?) andere profrenners.
Oneerlijk, grenst aan valsspelen, maar volgens de regels mag het, net als salbutamol.
Wat betreft het publiek, hoop ik gewoon dat ze hun handjes thuis houden; of wat nog mooier zou zijn, als ze collectief thuis blijven. Hoe mooi zou het zijn als er ineens niemand meer op de beklimming staat, en ze in doodse stilte over de finish komen?
Ik hoop ook echt dat ze niet weer elke keer gaan wachten als iemand een technisch probleem heeft. Gewoon de koers keihard maken wanneer er iemand achterop geraakt (niet alleen voor Froome trouwens), ze moeten toch helemaal niet lief zijn voor elkaar.
Ik hoop dat de beste wint. Zeker nu Froome is vrijgesproken. De slepende zaak heeft de giro wel minder leuk gemaakt voor mij.
Nu kan ik weer 100% genieten van wat we gaan zien. Ik hoop dat Dumoulin verrassend sterk is, maar als Froome rijdt zoals de laatste 2 jaar wint dan vind ik dat persoonlijk prachtig. Hij is al heel lang niet meer dat volgende mannetje dat dan eerste wordt met zn knecht op 2, de eerste concurrent op 40 seconden met nog 2 sky renners in het wiel. Froome rijdt met ballen en dat zie ik graag.
Nu kan ik weer 100% genieten van wat we gaan zien. Ik hoop dat Dumoulin verrassend sterk is, maar als Froome rijdt zoals de laatste 2 jaar wint dan vind ik dat persoonlijk prachtig. Hij is al heel lang niet meer dat volgende mannetje dat dan eerste wordt met zn knecht op 2, de eerste concurrent op 40 seconden met nog 2 sky renners in het wiel. Froome rijdt met ballen en dat zie ik graag.
Wonderlijk hoe ernstig sommigen zich persoonlijk zo diep geraakt voelen door een in hun ogen onterechte afhandeling van een (al dan niet) dopingovertreding. Werkelijk, als je je hier al zo over opwindt, hoe zit het dan met het afkalven van het rechtssysteem in Polen, toenemende obesitas, de effecten van een veranderend milieu, de dramatische staat van het onderwijs, de burgeroorlog in Jemen? (zomaar een greep uit het nieuws van de afgelopen dagen)
Om ff een dooddoener er in te knallen: het is maar een spelletje!
En ja Sky/Froome neemt dat spelletje veel te serieus, de Wada had het vast anders kunnen doen, maar dan nog.
Om ff een dooddoener er in te knallen: het is maar een spelletje!
En ja Sky/Froome neemt dat spelletje veel te serieus, de Wada had het vast anders kunnen doen, maar dan nog.