Giro 2024
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ach, Alaphilippe heeft ook zijn duit in het zakje gedaan.
En aan de finish laat de roze man dan toch zien dat hij meeleeft met Pellizzari, die hij niet laat winnen.
En aan de finish laat de roze man dan toch zien dat hij meeleeft met Pellizzari, die hij niet laat winnen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- thestudent
- Forum-lid HC
Maar waarom reed movistar nu op kop?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
As usual
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Pak je toch nog wat reclame tijd
Jerseys wisselen na de finishes , word dat de nieuwe trend?
Voor het masterplan: Pogacar afmatten zodat ze zaterdag verschroeiend uit kunnen halen .
Of realistischer: gokken dat Pogacar gewoon Martinez en Thomas zou gaan controleren en dat ze Rubio zouden laten rijden. Movistar kan een ritzege goed gebruiken.
Ik vind het door deze Giro moeilijk inschatten hoe goed Pogacar net is. Behalve roze trui niet pakken in de eerste rit, heeft Pogacar volgens mij maar 1 keer echt alles gegeven en dat is in de eerste tijdrit. Alle rest won hij schijnbaar(?) op spaarstand. Daar heeft hij wel geluk mee ikv doelen later op het seizoen.
Ik geloof wel in de dubbeloverwinning Giro - Tour dit seizoen. Tegelijkertijd zou dit seizoen zomaar de beste kans in zijn carrière kunnen zijn op die dubbel. Geen zware tegenstand in de Giro én Vingegaard in de lappenmand én in de Tour met 3 ploegen om Visma te belagen, hoe vaak gaat hij nog in die situatie zitten?
Ik moet toch wel een beetje lachen tegenwoord bij het voetballen als ze shirtjes wisselen, die gasten lopen tegenwoordig ook met een bh ziet er niet uit
Onderbewust associeer je dat toch met vrouwen..
-
- Forum-lid
Terwijl de mussen van het dak werden gespoeld mochten de renners in hondenweer een verkorte versie van de al afgetopte 16e etappe rijden. Het zwaartepunt lag in het ski-walhalla dat ze Val Gardena noemen: de Monte Pana (is dat Broodje Berg?). Pogacar kon het niet maken om de overwinning aan een Pelizarri over te laten na al dat werk van zijn "ploegmaten" van Movistar èn Majka. Even het gaspedaal indrukken en weg was ie.
Volgens Velon CC zou hij in zijn spurt van 7min5s 470w hebben opgehoest. Of dat zo is?
Misschien moet vanwege het waterballet er een kilogrammetje bij, maar veel meer kan 't niet worden. Dus die 7,12w/kg kan met een flinke korrelzout genomen worden, òf de geometrie van de Fin heeft zo z'n tekortkomingen. Afijn, zie maar.
Volgens Velon CC zou hij in zijn spurt van 7min5s 470w hebben opgehoest. Of dat zo is?
V(7:05)=16,86km/u P(64kg)=423.10w P=6,61w/kg@ammattipyoraily
Tadej Pogacar's average power for last 2 km of Monte Pana. 470 W for 7 min 06 sec. If he is 66 kg, in that case 7.12 W/kg.
Let's see how est. matches...
MONTE PANA (last 1.99 km, 11.81 %, 235 m)
7:05 | Pogacar
7:21 | D.Martinez
7:38 | Tiberi
7:42 | Arensman
7:43 | Pellizzari
Misschien moet vanwege het waterballet er een kilogrammetje bij, maar veel meer kan 't niet worden. Dus die 7,12w/kg kan met een flinke korrelzout genomen worden, òf de geometrie van de Fin heeft zo z'n tekortkomingen. Afijn, zie maar.
Ik was er echt voor gaan zitten. Zeker totaal 4 maanden doorgebracht in de startplaats en eerste col tich keer gedaan zowel skiënd, lopend als fietsend.
Ook de tweede col wel eens gefietst. Los van dit feest der herkenningen was het verder maar een saaie rit.
Dat niks ten nadelen van durver Georg Steinhauser. Heel knap gereden en dik verdiend maar verder geen idee waar ik naar heb zitten kijken.
Ja mooie bergen
Ook de tweede col wel eens gefietst. Los van dit feest der herkenningen was het verder maar een saaie rit.
Dat niks ten nadelen van durver Georg Steinhauser. Heel knap gereden en dik verdiend maar verder geen idee waar ik naar heb zitten kijken.
Ja mooie bergen
- Enzzo
- Forum-lid HC
Naar een mistig, regenachtig landschapGastheerG schreef:… Heel knap gereden en dik verdiend maar verder geen idee waar ik naar heb zitten kijken.
Ja mooie bergen
Ik ging er ook even lekker voor zitten maar mij bekroop hetzelfde gevoel.
Gisterochtend trok ik nog deze foto aan de westkant van Italië, omgeving Monte Bianco:
En was toen nog in de veronderstelling dat het aan de andere kant ook wel redelijk zou zijn.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Een totaal andere vraag:
Nu we 2 weken Giro hebben gehad, wat zou een Wout Van Aert in form in deze Giro aan resultaat hebben gehaald.
Mijn persoonlijk gedacht: weinig.
Die tijdritten had hij niet gewonnen, tegen Pogi en Ganna.
Die sprinten had hij niet gewonnen tegen Milan.
Die 4 andere ritten die Pogi heeft gewonnen ook niet.
Nu we 2 weken Giro hebben gehad, wat zou een Wout Van Aert in form in deze Giro aan resultaat hebben gehaald.
Mijn persoonlijk gedacht: weinig.
Die tijdritten had hij niet gewonnen, tegen Pogi en Ganna.
Die sprinten had hij niet gewonnen tegen Milan.
Die 4 andere ritten die Pogi heeft gewonnen ook niet.