Rose (voorheen Red Bull)
Ik moest haast smeken of ze de fiets wilden maken, doe jij dat dan???
Er zullen weinig mensen een winkelier gaan smeken of ze aub de service willen verlenen die ze verplicht zijn te leveren.
Maar ik zal wel apart zijn of zo, je mag tegenwoordig uiteraard niet verlangen dat je waar krijgt voor je hele zure verdiende centen.
En smeken voor een reparatie????? Zie je het voor je????
Wilt u aub mijn nieuwe fietsie maken, hij doet het niet meer zo goed.
En het is niet de 1e keer dat ik terug moet met dit ding, dus mag ik wat eisen?????
Of moet je daarvoor een fiets kopen van duizenden euro's??????
Er zullen weinig mensen een winkelier gaan smeken of ze aub de service willen verlenen die ze verplicht zijn te leveren.
Maar ik zal wel apart zijn of zo, je mag tegenwoordig uiteraard niet verlangen dat je waar krijgt voor je hele zure verdiende centen.
En smeken voor een reparatie????? Zie je het voor je????
Wilt u aub mijn nieuwe fietsie maken, hij doet het niet meer zo goed.
En het is niet de 1e keer dat ik terug moet met dit ding, dus mag ik wat eisen?????
Of moet je daarvoor een fiets kopen van duizenden euro's??????
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Mij bekruipt een vermoeden dat wij hier niet 't volledige verhaal lezen. Ik blijf je lijst met mankementen wel erg vreemd vinden, zeker voor iemand die zelf geen 2 linker handen zegt te hebben. Hoe kan een lager ooit uit 't balhoofd springen? 't ding zit notabene ingeklemd...
Die verkoper heeft niets van doen met reparaties, dus zo vreemd is 't niet dat die verwijst naar de technische dienst. Ik kan me niet voorstellen dat Rose de boel niet in orde wilt maken als je zorgt dat de fiets daar komt. Alle problemen die ik in mijn omgeving met spullen geleverd door Rose heb gezien werden direct opgelost door de boel te vervangen.
Die verkoper heeft niets van doen met reparaties, dus zo vreemd is 't niet dat die verwijst naar de technische dienst. Ik kan me niet voorstellen dat Rose de boel niet in orde wilt maken als je zorgt dat de fiets daar komt. Alle problemen die ik in mijn omgeving met spullen geleverd door Rose heb gezien werden direct opgelost door de boel te vervangen.
Ze gaan dat ding nu toch voor je repareren, of niet? Dat was toch wat je wilde?josvtec schreef:Ik moest haast smeken of ze de fiets wilden maken, doe jij dat dan???
Er zullen weinig mensen een winkelier gaan smeken of ze aub de service willen verlenen die ze verplicht zijn te leveren.
Maar ik zal wel apart zijn of zo, je mag tegenwoordig uiteraard niet verlangen dat je waar krijgt voor je hele zure verdiende centen.
En smeken voor een reparatie????? Zie je het voor je????
Wilt u aub mijn nieuwe fietsie maken, hij doet het niet meer zo goed.
En het is niet de 1e keer dat ik terug moet met dit ding, dus mag ik wat eisen?????
Of moet je daarvoor een fiets kopen van duizenden euro's??????
-
- Forum-lid
- Berichten: 915
- Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23
Niet om het één of ander, maar eerst gaf je aan dat je geen sleutelaar bent. Maar blijken er heel wat boutjes los te zitten....Ik ga volgende week op zoek naar een goede winkel in de regio en laat daar de fiets van top tot teen nakijken en repareren.
Dan maar wat centen extra uitgeven, maar dan is de fiets hopelijk prima in orde.
Sinds kort heb ik ook een momentsleutel voor de fiets aangeschaft en ga dit dan ook maar doen, want er zaten heel wat boutjes los na de beurt.
Bedenkelijk, maar als dat het ergste is... Boutjes gelijk even insmeren met vaseline en goed monteren zoals het hoort, heb je daar geen last meer van.
Hoop dat een racespecialiste op je krediet mag rekenen, ook daar gaat wel eens iets mis... Maar houdt ze wel te vriend...
(heb ik er bij één niet gedaan, nadat ik een bijna doodervaring had omdat mijnheer de remblokjes opnieuw had afgesteld....
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Ik vind het ook een vreemd verhaal.
Ik ben sinds 2003 klant bij Rose, heb er ook 2 fietsen gekocht. Deze waren perfect gemonteerd. (en ik ben een criticus)
Ook altijd zeer goede service gehad. (op 1 misverstand na maar dat hebben ze dik en dubbel rechtgezet)
Ik ben sinds 2003 klant bij Rose, heb er ook 2 fietsen gekocht. Deze waren perfect gemonteerd. (en ik ben een criticus)
Ook altijd zeer goede service gehad. (op 1 misverstand na maar dat hebben ze dik en dubbel rechtgezet)
Als ik terug blader in dit topic dan lees ik dat je in 2010 een fiets gekocht hebt in de uitverkoop, na 1,5 jaar (?) kwam je erachter dat die fiets te klein was, tegen een kleine bijbetaling mocht je een nieuwe fiets bestellen die half augustus zou worden afgeleverd.
In juli vond je dat het allemaal wel erg lang duurde, vervolgens werd de fiets gewoon volgens afspraak (half augustus) geleverd. In september ging je terug naar de winkel i.v.m. schakelproblemen, alles werd keurig opgelost door Rose.
Op dit moment heb je opnieuw problemen met je fiets, je klaagt steen en been over het gebrek aan service maar als je de fiets terug kunt brengen doe je het niet...??
Wat verwacht je dan, dat ze morgenvroeg met een nieuwe fiets voor de deur staan??
In juli vond je dat het allemaal wel erg lang duurde, vervolgens werd de fiets gewoon volgens afspraak (half augustus) geleverd. In september ging je terug naar de winkel i.v.m. schakelproblemen, alles werd keurig opgelost door Rose.
Op dit moment heb je opnieuw problemen met je fiets, je klaagt steen en been over het gebrek aan service maar als je de fiets terug kunt brengen doe je het niet...??
Wat verwacht je dan, dat ze morgenvroeg met een nieuwe fiets voor de deur staan??
- emiel_de_vlas
- Forum-lid
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 06 sep 2011 21:38
Half november was je nog een zeer tevreden Rose-gebruiker! Wat is er in die tussentijd gebeurd? Ik sluit mij ook aan bij het vermoeden dat er meer aan de hand is geweest. Als jou beweringen kloppen dan heeft Rose de pé op jou in gekregen en dit is absoluut niet het beeld wat ik van Rose heb gekregen vanuit dit forum. Ze worden juist geroemd om hun goede service. Dus voor de dag ermee, wat is er gebeurd tussen 17 november en nu?josvtec schreef:Ik kan alleen voor mezelf spreken en heb alleen ervaring met de Pro SL.
Deze fiets bevalt me prima, veel fiets voor het geld.
Ligt er natuurlijk ook aan wat jezelf wilt, alu, carbon of het nieuwste.
Volg dit toch ook met enige bewondering helemaal wegens deze opmerking van betrokkenen op 11 janauri in het nieuwe fiets kopen subforum
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 69#p708869" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... 69#p708869" onclick="window.open(this.href);return false;
Sluit me aan bij Emiel. Wat is er gebeurd tussen tevreden klant(11 jan) en nu?josvtec schreef:Ik heb een Pro SL in maat 57.
De fiets bevalt uitstekend, zul je geen spijt van krijgen.
Het blijft angstvallig stil.....