Bob Saget schreef:@Sharkman: Zoek inderdaad iets dat beschermt tegen kettingslag. weet je of die car wrap ergens in kleine hoeveelheid te verkrijgen is?
Bij elke beletteraar / signbedrijf voor een paar euro / mtr.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
paulwindtegen schreef:Mooi! Hoe lang ben jij wel niet man?!
Sharkman 1 schreef:Gok minimaal 1.96.
Mooie fiets als zou ik die rode stickers van de wielen halen (vallen er bij dt ook vanzelf wel af)
thunder_road schreef:Hallo sharkman; Is zo'n ontzettend lelijke lange zadelpen en ongemakkelijk grote drop eigenlijk te voorkomen door een grotere framemaat te nemen; of zul je zoiets altijd blijven houden bij lange mensen.
Mooie fiets hoor!
perseus schreef:Effe een korte check, ik krijg nl commenTaar over mijn fiets. Hij zou te klein zijn. Tis een witte alu synapse uit 2009? Dat laatste denk ik.vorig jaar in de aanbieding gekocht. Maat 58. Ben zelf 1.86m is dat bij voorbaat al gek? (overigens gekocht bij een goede fm met meting en alles erbij.) rijdt ook prima dus so far geen klachten, echter de fietsgenootjes doen me twijfelen.
perseus schreef:Thanx, volgens mij is ie goed passend gemaakt. Ik heb geen klachten. Jullie antwoord geeft me wel het comfort dat het goed zit. Ik heb In ieder geval 3 spacers. Niet mooi maar ach....volgens mij met mij velen...