Scott
tati schreef:Ik mag nu ook officieel lid worden van de scott club.
Vandaag een 2e handsje opgehaald.
scott addict R4 2008
Record afgemonteerd en vento wielsetje (wielsetje wordt van de zomer waarschijnlijk omgewisseld tegen iets leukers)
Mis ik de foto?
Hoi
Hierbij toon ik mijn 2e hands Scott fiets. Een CR1 Pro , wel met betere wielen (Mavic Open Pro met Hugi DT 240 naven ). Wel reeds wat updates gedaan , en nog een paar te doen.
Zo was de fiets:
Shifters en achterderailleur wel al vervangen voor Sram Force. Leuke 12K bidonhouder weten te kopen. Ook mijn eerste kabel klusje gedaan , nieuwe buiten- en binnen kabels getrokken en stuurlint gedaan.
Things todo:
Sram Red: crank - derailleur voor - remmen.
Ritchey : Wet black stuurpen en zadelpen.
Hierbij toon ik mijn 2e hands Scott fiets. Een CR1 Pro , wel met betere wielen (Mavic Open Pro met Hugi DT 240 naven ). Wel reeds wat updates gedaan , en nog een paar te doen.
Zo was de fiets:
Shifters en achterderailleur wel al vervangen voor Sram Force. Leuke 12K bidonhouder weten te kopen. Ook mijn eerste kabel klusje gedaan , nieuwe buiten- en binnen kabels getrokken en stuurlint gedaan.
Things todo:
Sram Red: crank - derailleur voor - remmen.
Ritchey : Wet black stuurpen en zadelpen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Heeee, zoiets heb ik sinds kort ook (natuurlijk met dank aan Sharkman), alleen een maatje of wat groter. Ik zal kijken of ik binnenkort een foto'tje kan plaatsen (hij staat al op mijn hyves voor de nieuwsgierigen : Duurt Alkema, kunnen we gelijk een scott vriendjes club oprichten...)
nulla tenaci invia est via
-
- Forum-lid
@ ovdeijk
Nice!!!!
Is het frame nu helemaal gepolijst ofzo?
Ziet er ook als een lichtgewicht frame uit. Wat weegt zo'n scott frame?
Nice!!!!
Is het frame nu helemaal gepolijst ofzo?
Ziet er ook als een lichtgewicht frame uit. Wat weegt zo'n scott frame?
-
- Forum-lid HC
En michelin banden....