Colnago
-
- Forum-lid
Heel mooie C59 gede,post er nog maar enkele foto's van.
Groetjes
Thx, is nog wel een heel gedoe geweest met de kleur. Ik had hem eerst volledig mat-zwart besteld met Colnago in holle witte letters erop. Ik koop zo'n fiets niet voor één jaar, dus bedacht ik me na een maandje dat ik misschien wel snel uitgekeken zou geraken op dat zwart. De Italianen zijn niet zo gelukkig met wijzigingen na bestelling, maar gelukkig wilden ze de kleur nog aanpassen naar zwart/wit/zilver en daar ben ik blij om.anniversary schreef:Heel mooie C59 gede,post er nog maar enkele foto's van.
En als ik volgende week nog is ff tijd heb, volgen er nog een paar foto's van de fiets alleen
Goed idee!gede schreef:Thx, is nog wel een heel gedoe geweest met de kleur. Ik had hem eerst volledig mat-zwart besteld met Colnago in holle witte letters erop. Ik koop zo'n fiets niet voor één jaar, dus bedacht ik me na een maandje dat ik misschien wel snel uitgekeken zou geraken op dat zwart. De Italianen zijn niet zo gelukkig met wijzigingen na bestelling, maar gelukkig wilden ze de kleur nog aanpassen naar zwart/wit/zilver en daar ben ik blij om.anniversary schreef:Heel mooie C59 gede,post er nog maar enkele foto's van.
En als ik volgende week nog is ff tijd heb, volgen er nog een paar foto's van de fiets alleen
- giant_team
- Forum-lid
Ik heb op de bike-motion een Colnago (C59??)gezien, errug mooi !!!
Mat zwart frame en Groen-metallic decals erop.
Ik heb al op internet gezocht naar een goede foto.
Wie kan mij aan een linkje helpen? heeft er een goede foto van gemaakt?
Mat zwart frame en Groen-metallic decals erop.
Ik heb al op internet gezocht naar een goede foto.
Wie kan mij aan een linkje helpen? heeft er een goede foto van gemaakt?
De Rosa R838 2013, Campa Chorus
Ridley X-Ride 2014, Shimano 105
Onbekende stalen fiets
Onbekende stalen fiets
- giant_team
- Forum-lid
JAAAAA,
lijkt er voor 99% op.
decals zijn iets anders. Erg mooi die combinatie.
Bedankt voor de snelle reactie.
lijkt er voor 99% op.
decals zijn iets anders. Erg mooi die combinatie.
Bedankt voor de snelle reactie.
De Rosa R838 2013, Campa Chorus
Onbekende stalen fiets
Onbekende stalen fiets
Eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt een fraai frame. Ik heb laatst o.a. de C59 'live' mogen aanschouwen, en eerlijk gezegd: ik werd er niet warm of koud van. Ook niet van de andere modellen die er ook stonden. En dat zeg ik als eigenaar van 2 Colnago's.zweef schreef:@ace1978: moet dat nou zo?
Ik vind de verhouding stuur/zadelhoogte wel extreem, of is dat alleen voor de show?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- ophetkantje
- Forum-lid
Ik vind de vorm van het frame juist erg mooi en in het mat met de carbonstructuur goed zichtbaar met witte letters vind ik het juist een plaatje. Ach ja smaken verschillen, gelukkig, anders werd het wel heel saai op de weg.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ik zag vandaag op een beurs bij Beukers in Petten een mat zwarte Colnago Move. Fiets was (helaas) afgemonteerd met Tiagra maar ik was erg gecharmeerd van het frame. Nu wil ik deze fiets nog even bekijken op het "web" maar kan alleen de witte versie vinden. Weet iemand een link waar ik de fiets nog kan bekijken?