Het "nieuwe" Puck Moonen topic
-
- Forum-lid
Misschien dat ze bij pina al dachten, dit wordt niks. We weten het niet blijft speculatie.
En als je niet zo snel wisselt is het wel geloofwaardig?daniel1975 schreef: ↑21 feb 2024 09:14 Bijzondere wereld. Totaal ongeloofwaardig imho als je zo snel van partnership wisselt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, maar zo prik je de zeepbel wel heeeeel makkelijk door.
Less is bore
Ff serieus,
Als ze nou echt zoveel traint zoals ze beweerd / ons laat denken, had ze er dan niet "getrainder" uit moeten zien ?
Als je begrijpt wat ik bedoel ?
Als ze nou echt zoveel traint zoals ze beweerd / ons laat denken, had ze er dan niet "getrainder" uit moeten zien ?
Als je begrijpt wat ik bedoel ?
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee! Ik begrijp niet wat je bedoelt.Als je begrijpt wat ik bedoel ?
Haar enige doel is influencer zijn en daar geld mee binnenhalen. Fietsen is bijzaak. Haar figuur is hoofdzaak voor dat doel.
Ow, wacht efkes… dat bedoel je waarschijnlijk ook
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
De zeepbel situeert zich momenteel in de Verenigde Arabische emiraten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar houden ze van sportende vrouwen in alleen een sportbh…..
Less is bore
Kijk, ze is leuk om naar te kijken, ze komt overal, fietst wat, en verdient er goed geld mee. Ik geef haar geen ongelijk.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Die bedrijven snap ik niet, ik ben een oude lul maar heb insta, maar voor werkelijk geen enkele neiging naar de winkel te sprinten voor een basso of een assos pak. Ik vraag me altijd echt af wat de effectiviteit van dit soort reclame is. Maar die bedrijven steken er wel geld in. Relatief gezien tov een tv-reclame of reclame in tijdschriften is het wellicht goedkoop. Ik zou dan alleen als ik fietsen wil verkopen me richten op influencers die 'echt' fietsen. Maar goed, ik ben it-er en geen marketeer.
Daarnaast ben ik wel benieuwd wat Puck gaat doen als ze op een leeftijd komt dat haar looks minder insta waardig zijn.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Tsja, dubbele moraal .daniel1975 schreef: ↑22 feb 2024 07:34 Daar houden ze van sportende vrouwen in alleen een sportbh…..
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Garmin strooit ook lekker met spullen bij influencers. Bij werkt het alleen maar averechts: dus daarom moet die nieuwe tacx neo zo belachelijk duur zijn.
Less is bore