Vandaag gefietst in 2013
- timofietst
- Forum-lid
Vandaag de veldtoertocht in Woensdrecht gereden (ja, ik ben zo'n wegfietser die in de winter op een mtb gaat zitten... ). Aangezien ik in Hoogerheide woon een ritje door mijn achtertuin zou je zeggen maar omdat ik net twee weken een mtb heb een hele nieuwe ervaring. Hele gebieden waar je op de racer alleen langs rijdt om vervolgens vier of vijf uur later weer langs te komen, zonder je te realiseren hoe mooi het daar is. Kalmthoutse Heide, Staartsche Duinen en die grote bult daar bij Huijbergen (geen idee hoe dat heet, zie het normaal alleen vanaf het asfalt ), prachtig! Heerlijk gereden, af en toe flink in het rood en afzien om mijn makkers bij te houden maar volop genoten!
-
- Forum-lid
Ik waardeer dat bij dit soort ritten steeds meer. Fietsen gaat bij mij niet alleen om snelheid. Vooral gisteren had ik het gevoel dat ik in een groot schilderij reed. Prachtige kleuren, nog veel groen, genieten met een hoofdletter G!Suntoro schreef:
@walterg
Weer mooie plaatjes gemaakt... Dat je daar de tijd voor neemt om zo vaak te stoppen.
Hoekse Waard lijkt mij trouwens ook wel wat!
-
- Forum-lid
Gewoon even op het linkje links boven jouw reactie klikken...TumTumTum schreef:Ja jemig, die foto's zitten we nou juist met spanning op te wachten.
Wallers Arenberg
Doel was het testen van de witte Gios die ik voor Ingmar had gerestaureerd. De eerste 5 kilometer waren Het Bos op en neer
Carrefour de L'Arbre
Chemin de Bourghelles
Zelf ook in actie
Lunch op het Kwaremontplein
Lunch dus
Oude Kwaremont
De Muur
Op m'n blog meer verslag en foto;s voor wie er geen genoeg van kan krijgen.
Doel was het testen van de witte Gios die ik voor Ingmar had gerestaureerd. De eerste 5 kilometer waren Het Bos op en neer
Carrefour de L'Arbre
Chemin de Bourghelles
Zelf ook in actie
Lunch op het Kwaremontplein
Lunch dus
Oude Kwaremont
De Muur
Op m'n blog meer verslag en foto;s voor wie er geen genoeg van kan krijgen.
-
- Forum-lid
- Contact
Geweldig idd! Geslaagde fotos ook! Behalve amateurwielrenner ook amateurfotograaf?
I'm on FB too: https://www.facebook.com/erik.dignum
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
-
- Forum-lid
In het kort met deze temperaturen, toe maar!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Wat een plaatjes, erg van genoten.
Thnxdanoontje schreef:Geweldig !!!
Thnx Minder dan toen ik met jouw op De Muur was Even plagenTumTumTum schreef:Geweldig! Jullie hadden vast veel bekijks?
Ik heb altijd een camera bij als ik tochten maak. Doe ik al sinds ergens vorige eeuw. Maar ik fotografeer graag en vandaag had ik een compacte DSLR mee die net effe wat meer mogelijkheden geeft met matig licht.ErikDignum schreef:Geweldig idd! Geslaagde fotos ook! Behalve amateurwielrenner ook amateurfotograaf?
Ingmar wil wat diepgang aanbrengen bij het begrip crisiswalterg schreef:In het kort met deze temperaturen, toe maar!
ThnxWiliertoerist schreef:Wat een plaatjes, erg van genoten.
Prachtige fotos maar altijd als ik dit soort plaatjes zie denk ik bij mezelf. Wat ben ik blij dat ik niet zelf over die kasseien hoef te raggen en dat anderen dat doen.
Was je trouwens niet bang om te vallen? De wegen die er spekglad uit met al die mos en bladeren.
Was je trouwens niet bang om te vallen? De wegen die er spekglad uit met al die mos en bladeren.
Live fast; die young. mijn blog
Het was idd zeer gladrob74 schreef:Was je trouwens niet bang om te vallen? De wegen die er spekglad uit met al die mos en bladeren.
Maar - ik denk echt dat het de 50e keer was dat ik hier fietste - ik ben nooit op de kasseien gevallen
Dat gaat natuurlijk nog wel een keer gebeuren maar de kunst blijft toch dat als je fiets dwars komt te staan je blijft trappen en je je dan naar 1 kant van de rug van de weg laat zaken en weer tempo opbouwen.
Overigens was Het Bos vooral glad door het mos en bladeren, Carrefour door de blubber en Kwaremont en De Muur gewoon door het nat.
Als er bladeren en blubber ligt NIET op de pedalen gaan staan. Alleen nat kan je met beleid wel op de pedalen gaan staan.
Overigens het Bos van Wallers is voor de kasseihaters wel een prachtig bos om in de herfst te gaan wandelen.