Raad de G.E.
-
- Forum-lid
Geen coördinaten hoor Ken Nederland redelijk goed, zowel op straat als vanuit de lucht. Het fotograferen van watertorens brengt je nogal eens op mooie plekjes.
Daarnaast is een zendmast redelijk makkelijk te googelen. Deze is ook nog eens vierkant en aangezien jij vaker opgaven hebt geplaatst in de regio Oost-Brabant, ben ik dáár maar begonnen met zoeken
En het crossterrein van een vorige opgave: de vraagsteller woont in Hilversum (staat onder z'n naam) dus dan maar beginnen met zoeken in de buurt van Hilversum
Maar nu de 'nieuwe' opgave:
Daarnaast is een zendmast redelijk makkelijk te googelen. Deze is ook nog eens vierkant en aangezien jij vaker opgaven hebt geplaatst in de regio Oost-Brabant, ben ik dáár maar begonnen met zoeken
En het crossterrein van een vorige opgave: de vraagsteller woont in Hilversum (staat onder z'n naam) dus dan maar beginnen met zoeken in de buurt van Hilversum
Maar nu de 'nieuwe' opgave:
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Is het een oud treinstation langs een tot fietspad getransformeerde spoorweg?
-
- Forum-lid
Geen stationnetje maar een seinwachtershuisje. Nummer 18 bij Boshoven (Baarle-Nassau) langs het oude "bels lijntje" van Tilburg naar Turnhout.
Beurt naar zorba.
Beurt naar zorba.
-
- Forum-lid
Prachtig zo'n dubbel fietspad op de rotonde aan de oostkant
Als je met de auto van de rotonde af wil, moet je eerst fietsers op de rotonde voorrang verlenen, vervolgens heb je voorrang op de fietsers op het fietspad, maar moet je weer voorrang verlenen aan de voetgangers op het zebrapad
Als je met de auto van de rotonde af wil, moet je eerst fietsers op de rotonde voorrang verlenen, vervolgens heb je voorrang op de fietsers op het fietspad, maar moet je weer voorrang verlenen aan de voetgangers op het zebrapad
Is het dan per definitie in Nederland? Aan de kleur van het fietspad te zien wel, maar ik kan ook niet zien wat er voor een beeld of kustwerk op de rotonde staat... Maar heb het ook nog niet kunnen vinden met Google.