Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
14 okt 2009 23:22
jummeltje schreef:Stockie over jummeltje, jummeltje over stockie. Stockie over jummeltje en jummeltje over stockie.
mister_arby, neem van mij aan, de beste man is niet helemaal 100%
Heerlijk jullie altijd tegen elkaar:D
-
stokie
- Forum-lid
stokie
14 okt 2009 23:27
Hij vooral tegen mij:D
Ach, ik weet wie het zegt.. het wiel is inderdaad voor de baan, en is vooral niet gemaakt om op de weg mee te rijden. Het was vooral even voor de foto:D
Degene die met de baanclinic mee zullen rijden zullen hem live kunnen bewonderen met zo'n zelfde ffwd baandisc onder een veel te dure dolan df3 (Jummeltje heeft zo'n set) en dan tegen mij zeggen dat ik niet 100% ben...
-
tiest
- Forum-lid HC
tiest
15 okt 2009 10:58
Mischien komen jullie samen aan de 1000% dan
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
16 okt 2009 01:03
Er was een keer een topic met links naar van die super goedkope alu tijdritframes maar ik kan het topic niet meer vinden. Weet iemand winkels die ze verkopen, van die cheapo alu tijdritframes van een paar honderd euro?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
16 okt 2009 01:23
Yup, bijvoorbeeld! Iemand nog andere suggesties (bij voorkeur verkrijgbaar in Nederland)?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
16 okt 2009 01:33
Chainreactioncycles heeft aardig wat no-name frames incl tijdritframes.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
ironpete
- Forum-lid
ironpete
16 okt 2009 09:41
C a s r a n schreef:Ironpete schreef:De ene bv Van Lierde heeft zijn eigen sportdrank nodig, Chris Mc Cormack doet het met de drank van de organisatie die je krijgt onderweg.
Ik deed het ook zo op Hawaii. Je plaats om 6 uur koele drank op je fiets, en tegen je uit het water komt is dat al lauwe thee geworden. Nog één van de reden waarom ik voor drank van de organisatie koos, die gaven steeds koelere drank(niet ijskoud)
Macca neemt steeds, net als Crowie (en wellicht ook Bozzone?), 2 kleine geconcentreerde flesjes mee in z'n achterzak. Frederik had aan het keerpunt in Hawi een extra bidon (eigen drank) nodig uit z'n special needs bag, maar de organisatie had hem precies niet verwacht in de kopgroep dus ze stonden niet gereed met z'n zakje voor nr.67 :s Zelf neem ik ook nooit drank van de organisatie: je weet immers nooit wat er in zit, hoe geconcentreerd, enz... tenzij hier misschien met de Gatorade in Hawaii (voorgemaakte flesjes waar je 't etiket kan aflezen, itt. aangelengde poederdranken waarvan je het raden hebt naar de concentratie). Nadeel van drank van de organisatie is ook dat ze nooit genoeg zouten bevat, daar waar Fre in z'n eigen bidons extra zouten en mineralen doet (broodnodig op Hawaii). In ieder geval moet ik het voor mezelf nog eens allemaal gaan uitzoeken, vooraleer ik aan mijn eerste IM begin; zoveel bidons als op Fre z'n fiets zie ik persoonlijk niet zitten...
Evert Dehandsch schreef:Mij lijkt er geen remoppervlak voorzien... De stickers lopen door tot op de remblokjes?
Was ook het eerste wat me opviel. Lijkt me niet verstandig om het op de weg te gebruiken; ik vind het ook een aartslelijk wiel (op de baan mag het vaak al eens wat pompeuzer).
Op Hawaii geven ze Gatrorade met extra zouten in.
-
speric
- Forum-lid HC
speric
16 okt 2009 11:17
Timo 2.0 schreef:Yup, bijvoorbeeld! Iemand nog andere suggesties (bij voorkeur verkrijgbaar in Nederland)?
Gaat het je alleen om het frame, of evt een fiets ?
Ik weet dat Kona een leuke fiets aanbied, compleet is die 1500 dacht ik.
Zal eens kijken of het frame los te krijgen is.
[img=
http://www.konaworld.com/images/bikes/lrg/konatt.jpg]
-
christophe
- Forum-lid
christophe
17 okt 2009 21:35
SpEric schreef:Timo 2.0 schreef:Yup, bijvoorbeeld! Iemand nog andere suggesties (bij voorkeur verkrijgbaar in Nederland)?
Gaat het je alleen om het frame, of evt een fiets ?
Ik weet dat Kona een leuke fiets aanbied, compleet is die 1500 dacht ik.
Zal eens kijken of het frame los te krijgen is.
[img=
http://www.konaworld.com/images/bikes/lrg/konatt.jpg]
hoi,
ik heb mijn tijdrit frame gescheurt het was een cervélo P3 limid de fiets cancellara zelf.
maar nu ben ik aan het twijfelen voor een aantal dingen en graag had ik jullie mening er even over gekregen?
ik zou graag of
-een cervélo P4
-een storck aero 2
-een ridley dean
-een argon 18 E114
-felt DA
bestellen als nieuw frame maar wat zou de beste keuze zijn?
maar ik weet niet wat ik juist moet doen dus als iemand er ervaringen er mee heeft maat maar komen:-)
maar ik zou graag met een oval stuur A921 gaan rijden met de voorvork van oval omdat ik die zeer goed vond kwa rijgedrag.
grz christohe
-
_cas_
- Forum-lid
_cas_
17 okt 2009 21:40
Als ik zou mogen kiezen Christophe, dan zou ik zeker voor die Kona gaan!