Raad de weg (NL)
-
- Forum-lid
Jonen?
Heel goed Thomas. Dit is idd het trekpontje van Jonen. Je komt er langs als je ruwweg van Blokzijl binnendoor naar Giethoorn rijdt. Gedurende het seizoen wordt dit pontje overdag bediend (motorische lier). Maar in maart was dit niet het geval. De kabel ligt gewoon in het water en je moet jezelf via deze drijfnatte kabel naar de overkant trekken. Zelfs met lange handschoenen is het water dan nog heel koud (de sneeuw was ook nog niet zo lang weg).
Aan Thomas weer de eer...........
Jan
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Nee, met de forumrit zijn we er niet overheen gefietst. Dus die wegen kun je alvast wegstrepen
-
- Forum-lid
... eiland van Dordrecht ...
-
- Forum-lid
Noorderelsweg
-
- Forum-lid
Jaaaaaa, we hebben een winnaar
Het eiland van Dordrecht is inmiddels aardig volgebouwd, maar aan de zuidoostelijke rand kun je nog mooi fietsen. Bijvoorbeeld van de Baanhoekbrug en het bruggetje over het Wantij naar Kop van 't land, en verder via de Nieuwe Merwedeweg, Noorderelsweg of Zeedijk richting Kiltunnel of Moerdijkbrug.
ultimatecf mag de volgende plaatsen.
Het eiland van Dordrecht is inmiddels aardig volgebouwd, maar aan de zuidoostelijke rand kun je nog mooi fietsen. Bijvoorbeeld van de Baanhoekbrug en het bruggetje over het Wantij naar Kop van 't land, en verder via de Nieuwe Merwedeweg, Noorderelsweg of Zeedijk richting Kiltunnel of Moerdijkbrug.
-
- Forum-lid
- christoffel
- Forum-lid
thomas1974 schreef:Jaaaaaa, we hebben een winnaar
Krijg het rambam. Ik kom daar vaak, zelfs vandaag nog, want ik woon er op een steenworp vandaan. En toch herken(de) ik het niet...
Gang is alles...
-
- Forum-lid
Binnenhaven, Nieuwpoort.
-
- Forum-lid
Het is weer aan jou Thomas. Deze was dus te makkelijk. Ik dacht dit is geen doorgaande weg, dus dat duurt wel even.thomas1974 schreef:Binnenhaven, Nieuwpoort.