Cube
Geluk bij een ongelukje.
Ik had al een Vision voorwiel te leen van mijn FM vanwege mijn kapotte voorwiel.
Mijn in bestelling zijnde originele Fulcrum wielset liet zo lang op zich wachten (juli werd augustus, toen 5 oktober en uiteindelijk werd dat ook niks), er waren in de tussentijd ook al twee achterwiel spaken geknapt, dat ik van mijn FM het bijbehorende Vision achterwiel erbij heb gekregen.
Dit alles inclusief de montage voor de prijs van het voorwiel, super service!
Ik had al een Vision voorwiel te leen van mijn FM vanwege mijn kapotte voorwiel.
Mijn in bestelling zijnde originele Fulcrum wielset liet zo lang op zich wachten (juli werd augustus, toen 5 oktober en uiteindelijk werd dat ook niks), er waren in de tussentijd ook al twee achterwiel spaken geknapt, dat ik van mijn FM het bijbehorende Vision achterwiel erbij heb gekregen.
Dit alles inclusief de montage voor de prijs van het voorwiel, super service!
Canyon Endurace CF SL Disc 8.0 Di2
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ikke gek?? Nee hoor, hooguit een special edition
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Forum-lid
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 03 nov 2012 14:29
Update Cube - Recall Newmen wielen. De zoveelste belofte dat de wielen begin oktober beschikbaar zouden zijn werd nogmaals bijgesteld naar eind oktober. Echter tot op vandaag geen wielen gezien.
Bij Cube NL vinden ze dat zij al meer dan nodig gedaan hebben door het ter beschikking stellen van de Mavic Aksium wielen en dat de klant maar geduld moet hebben. Meer kunnen/willen zij niet doen, het is volgens hen aan de FM om de klant tevreden te stellen.
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee en raad iedereen aan om 2 keer na te denken alvorens een Cube te kopen. Klanttevredenheid is hen volkomen vreemd. Dir zowel bij de fabrikant als bij de NL verdeler.
Gelukkig is mijn FM wel een topper die weet wat service is.
Bij Cube NL vinden ze dat zij al meer dan nodig gedaan hebben door het ter beschikking stellen van de Mavic Aksium wielen en dat de klant maar geduld moet hebben. Meer kunnen/willen zij niet doen, het is volgens hen aan de FM om de klant tevreden te stellen.
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee en raad iedereen aan om 2 keer na te denken alvorens een Cube te kopen. Klanttevredenheid is hen volkomen vreemd. Dir zowel bij de fabrikant als bij de NL verdeler.
Gelukkig is mijn FM wel een topper die weet wat service is.
Hier toch netjes afgehandeld geweest.
Cube agree slt disc gekocht in april. Wielen retour ergens in mei. Van FM prachtige vervangset gekregen omdat de aksiums nog niet binnenwaren. Setje Mavic cosmic elite pro. Hier de hele zomer mee gereden en naar de Alpen geweest.
En eind september opgebeld geweest. De nieuwe set Newmen wielen lagen klaar. Van mij mocht het zelfs wat langer geduurd hebben. Geen slecht woord over de Newmen wielen maar die Cosmic waren visueel heel mooi op de fiets en zalig om mee te rijden.
Toch nog steeds heel tevreden over mijn aankoop. Rijdt zalig, en deze fiets zie je tenminste geen 20x op elk evenement...
Cube agree slt disc gekocht in april. Wielen retour ergens in mei. Van FM prachtige vervangset gekregen omdat de aksiums nog niet binnenwaren. Setje Mavic cosmic elite pro. Hier de hele zomer mee gereden en naar de Alpen geweest.
En eind september opgebeld geweest. De nieuwe set Newmen wielen lagen klaar. Van mij mocht het zelfs wat langer geduurd hebben. Geen slecht woord over de Newmen wielen maar die Cosmic waren visueel heel mooi op de fiets en zalig om mee te rijden.
Toch nog steeds heel tevreden over mijn aankoop. Rijdt zalig, en deze fiets zie je tenminste geen 20x op elk evenement...
-
- Forum-lid
- Berichten: 649
- Lid geworden op: 02 jul 2015 21:03
Dus eigenlijk mag je dus je fietsenmaker en Mavic bedanken en niet Cube.
Zoals bij elke garantieafhandeling. De verkoper (in dit geval dus de fietsenmaker) is verantwoordelijk voor de garantie. Hoe hij/zij dat regelt met de leverancier is zijn/haar probleem.anderson99 schreef: ↑03 nov 2018 14:34 Dus eigenlijk mag je dus je fietsenmaker en Mavic bedanken en niet Cube.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 nov 2018 18:22
Beste,
Ik ben net de eigenaar geworden van een Cube Agree C62 SLT Disc (mat zwart). Blijkbaar zit er stuurwielbediening op . Ik weet echter niet hoe ik het moet aan de praat krijgen met mijn Garmin Edge 820.
Zou jet kunnen dat ik nog iets moet installeren? Alvast bedankt ...
Ik ben net de eigenaar geworden van een Cube Agree C62 SLT Disc (mat zwart). Blijkbaar zit er stuurwielbediening op . Ik weet echter niet hoe ik het moet aan de praat krijgen met mijn Garmin Edge 820.
Zou jet kunnen dat ik nog iets moet installeren? Alvast bedankt ...
Afgelopen week een een cube agree SLT disc 2018 gekocht, kreeg een goeie deal voor overjarig model. De velgen moeten nog wel vervangen worden, cube geeft aan dat het ongeveer 5 weken zal duren. Zo buiten het seizoen zullen ze minder druk zijn, maar wat is zo lees kan het dus wel langer duren. Wat is er met jullie wielen gebeurt, nieuwe velg op gespaakt?