DeRosa
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nice.
Elke zwarte crank staat beter dan deze denk ik. Zelfs de 9100 crank.
Elke zwarte crank staat beter dan deze denk ik. Zelfs de 9100 crank.
Less is bore
Hierbij een foto van mijn De Rosa King. Ik fiets er inmiddels weer een week of drie op en wat een fijne fiets. Als ik tijd heb en het is goed weer maak ik wat mooiere foto's.
Zeer mooie Den Rosa die een veel betere foto verdient!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb hem in het echt gezien, wat een plaatje! Met deze foto doe je hem fors tekort
Less is bore
Dank voor de complimenten. Die mooiere foto's komen er aan. Verwachtte al dat ik reacties zou krijgen Ik wacht nog even op de combinatie van mooi weer en de goede plek.
Omdat ik al een tijd aan het kijken ben naar een drone die klein genoeg is om mee te nemen op de fiets en tegelijkertijd mooie filmbeelden te maken heb ik vorig jaar van mijn kinderen en vrouw een professionele filmopname met een drone cadeau gekregen. Ik heb gewacht op deze fiets om die opnames te maken. Wellicht dat dan een goed moment is.
Omdat ik al een tijd aan het kijken ben naar een drone die klein genoeg is om mee te nemen op de fiets en tegelijkertijd mooie filmbeelden te maken heb ik vorig jaar van mijn kinderen en vrouw een professionele filmopname met een drone cadeau gekregen. Ik heb gewacht op deze fiets om die opnames te maken. Wellicht dat dan een goed moment is.
Dan ook maar even mijn De Rosa posten, een R838, nu een jaartje of 3 oud.
Heerlijke fiets opgebouwd met Shimano 105 en Shamal Mille wielen.
Echter, ik heb me laten verleiden tot aanschaf van een andere fiets (zie Legend topic), dus misschien gaat "Rosa" binnenkort wel weg....
Heerlijke fiets opgebouwd met Shimano 105 en Shamal Mille wielen.
Echter, ik heb me laten verleiden tot aanschaf van een andere fiets (zie Legend topic), dus misschien gaat "Rosa" binnenkort wel weg....
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug