Cannondale
maurice schreef:Dat wordt sparen!!!
Vettttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!: http://www.cannondale.com/nld/2011/bike ... mate-19273
Voor een nieuw toetsenbord?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
-
- Forum-lid HC
Mooie foto (cannondale heeft trouwens een mooi twentyniner promotie shirt met achterop 26" is for kids......)
En over de maatvoering van iemand van 1.90 valt weinig te zeggen behalve dat 58/60/63 zouden kunnen passen als er een match is met de lengte van de bovenbuis (anders wordt het iets anders)
En over de maatvoering van iemand van 1.90 valt weinig te zeggen behalve dat 58/60/63 zouden kunnen passen als er een match is met de lengte van de bovenbuis (anders wordt het iets anders)
-
- Forum-lid
Beste cannondalers,
mijn zoektocht naar een nieuwe fiets is nog in volle gang. Hierbij kwam ik de CAAD 10 105 triple tegen, een mooie fiets.
Ik kan alleen nergens het gewicht van deze fiets vinden. Weet iemand dat?
Bij voorbaat danK!
mijn zoektocht naar een nieuwe fiets is nog in volle gang. Hierbij kwam ik de CAAD 10 105 triple tegen, een mooie fiets.
Bij voorbaat danK!
josdecoach schreef:Beste cannondalers,
Bij voorbaat danK!
Ca. 8,3 kg, maat 56, zonder pedalen.
Zie ook hier gewichten Cannondale
-
- Forum-lid
Bob Saget schreef:@alexanderfn: Ik ben ongeveer even lang (1.89 / 90 geloof ik), en heb een supersix maat 60. Deze zit prima.
Tnx! Ik heb mezelf even nagemeten en ik ben maar 1,86/1,87 met bbl van 90cm. Zou dit overeen kunnen komen met een synapse 58 (bovenbuis 58cm)? De supersix 60 heeft een 59cm bovenbuis.
Alexanderfn schreef:Bob Saget schreef:@alexanderfn: Ik ben ongeveer even lang (1.89 / 90 geloof ik), en heb een supersix maat 60. Deze zit prima.
Tnx! Ik heb mezelf even nagemeten en ik ben maar 1,86/1,87 met bbl van 90cm. Zou dit overeen kunnen komen met een synapse 58 (bovenbuis 58cm)? De supersix 60 heeft een 59cm bovenbuis.
niet blindstaren op bovenbuislengte; 'reach' is de indicator voor de bruikbare lengte
zo hebben de 58 synapse en de 58 super six praktisch de gelijke 'reach'
bij de super six kan je evenwel het stuur 2,2 cm lager hebben want de 'stack' is 2,2 cm lager