Jan Janssen
Dat geloof ik ook wel, een georganiseerde combi of mogen jullie op "eigen" vervoer?
Jij in het verkeerde topic?
-
- Forum-lid
In dit topic wordt niet alleen gepraat over fietsen, maar over eigenlijk alles wat de berijders van een JJ zo al bezig houdt.
-
- Forum-lid
ZEKER!, ik wou net een discussie openen over de gevolgen van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Hoogerheide op de productie van de door ons geliefde fietsen in die plaatsbladejanjmagic schreef:In dit topic wordt niet alleen gepraat over fietsen, maar over eigenlijk alles wat de berijders van een JJ zo al bezig houdt.
Harry Jacques schreef:ZEKER!, ik wou net een discussie openen over de gevolgen van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Hoogerheide op de productie van de door ons geliefde fietsen in die plaatsbladejanjmagic schreef:In dit topic wordt niet alleen gepraat over fietsen, maar over eigenlijk alles wat de berijders van een JJ zo al bezig houdt.
-
- Forum-lid
@harryjacques :
Als de drie J's daar gekozen zouden zijn duren de debatten veel langer ben ik bang
Als de drie J's daar gekozen zouden zijn duren de debatten veel langer ben ik bang
Gister wederom een mooi potje voetbal!
-
- Forum-lid
en een heerlijk fietsweertje......zondagmiddag lekker in het korte broekie een ritje van 60 km gemaakt...dat er nog vele mogen volgen!joeywl schreef:Gister wederom een mooi potje voetbal!
Wordt heel de week goed weer als ik me niet vergis.