Canyon
Wat is de torsie bracket en de torsiestijfheid van een Canyon Ultimate CF 8.0?
blog: http://www.fietsonderhoud.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.roadbike.de/rennraeder/test- ... latt.9.htm
Misschien heb je hier wat aan.
Eindoordeel: sehr gut.
Misschien heb je hier wat aan.
Eindoordeel: sehr gut.
Eenvoud kenmerkt het ware.
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb even een vraag.
Ik heb eigenlijk zonder me echt goed te verdiepen een 2de fiets gekocht bij Canyon.
Deze heb ik aangeschaft omdat ik mijn ''goede fiets'' liever niet op mijn Taxc wil zetten en met regen liever gewoon op een wat goedkopere fiets wil rijden.
En het is natuurlijk altijd handig om een extra fiets achter de hand te hebben.
Ik heb een Canyon Roadlite 6.0 besteld met een triple. Wat op zich een hele mooie fiets is voor erbij.
Maar misschien dat ik toch liever een aluminium frame koop van het merk (Storck) waar ik nu ook op rij.
Is er een mogelijkheid om de koop af te zeggen bij Canyon??
De fiets is nog niet geleverd maar ik heb hem al wel betaald.
Ik heb begrepen dat je dit dan nog kan terugdraaien. Aangezien hier sprake is van een internetkoop ( afkoelingsperiode)
Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?
Mocht het allemaal niet zo zijn dan is het ook goed, maar ik wil het toch even proberen.
Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
Groet
Ik heb even een vraag.
Ik heb eigenlijk zonder me echt goed te verdiepen een 2de fiets gekocht bij Canyon.
Deze heb ik aangeschaft omdat ik mijn ''goede fiets'' liever niet op mijn Taxc wil zetten en met regen liever gewoon op een wat goedkopere fiets wil rijden.
En het is natuurlijk altijd handig om een extra fiets achter de hand te hebben.
Ik heb een Canyon Roadlite 6.0 besteld met een triple. Wat op zich een hele mooie fiets is voor erbij.
Maar misschien dat ik toch liever een aluminium frame koop van het merk (Storck) waar ik nu ook op rij.
Is er een mogelijkheid om de koop af te zeggen bij Canyon??
De fiets is nog niet geleverd maar ik heb hem al wel betaald.
Ik heb begrepen dat je dit dan nog kan terugdraaien. Aangezien hier sprake is van een internetkoop ( afkoelingsperiode)
Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?
Mocht het allemaal niet zo zijn dan is het ook goed, maar ik wil het toch even proberen.
Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
Groet
Ben serieus aan het overwegen om een Canyon ultimate cf slx aan te schaffen maar kan het maar niet eens worden met mezelf over de kleur.
Aan de ene kant denk ik:
Wit is een mooi strak en meer aansprekend frame maar heeft als nadelen:
-het schoonmaken/houden van het frame (ben een vreselijke poets)
-gevoeligheid van de witte lak en dus levensduur
-meer gewicht (minder belangrijk)
Zwart is wellicht tijdlozer, makkelijker in onderhoud en lichter. Krijg alleen slecht een indruk hoe dit frame er uitziet in het echt en Heerlen is niet direkt om de hoek. Is de zwarte juist erg saai of heeft deze misschien een tekno uitraling?
Wat is wijsheid?
Aan de ene kant denk ik:
Zwart is wellicht tijdlozer, makkelijker in onderhoud en lichter. Krijg alleen slecht een indruk hoe dit frame er uitziet in het echt en Heerlen is niet direkt om de hoek. Is de zwarte juist erg saai of heeft deze misschien een tekno uitraling?
Wat is wijsheid?
No pain no gain, no guts no glory!
-
- Forum-lid HC
dieseltje schreef:Ben serieus aan het overwegen om een Canyon ultimate cf slx aan te schaffen maar kan het maar niet eens worden met mezelf over de kleur.
Aan de ene kant denk ik:
Wat is wijsheid?
Zwart is het nieuwe wit, wit blijkt qua verf (barsten) toch kwestbaarder.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik overwoog ook de zwarte, want op de canyon site en hier op het forum vind ik ze er best gaaf uitzien.
Toen ik de fietsen in het echt zag vond ik de witte duidelijk mooier. Ik zou dus zeker aanraden om ze een keer in het echt te bekijken.
Toen ik de fietsen in het echt zag vond ik de witte duidelijk mooier. Ik zou dus zeker aanraden om ze een keer in het echt te bekijken.
-
- Forum-lid
Ooit zijn aluminium "broertje" door een forumlid zo genoemd,
maar deze verdiend naar mijn mening deze titel meer!
"MASTER OF DARKNESS"
![Afbeelding](http://eripet.files.wordpress.com/2008/09/canyon.jpg)
Je begrijpt 't al ik zou voor deze gaan,
maar deze verdiend naar mijn mening deze titel meer!
"MASTER OF DARKNESS"
![Afbeelding](http://eripet.files.wordpress.com/2008/09/canyon.jpg)
Je begrijpt 't al ik zou voor deze gaan,
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
Heb mijn witte de deur uit gedaan, omdat ik ook een 'echte poetser' ben. Wit is ondanks hoe mooi het er ook uitziet onmogelijk als nieuw te houden. Mijn volgende fiets zal dus zeker een donkere / zwarte zijn.
Ik zou dus zeker aanraden om ze een keer in het echt te bekijken.[/quote]
Bedankt voor jullie reakties het is waarschijnlijk toch het beste om de fietsen in het echt te bekijken!
Is het echt erg met het scheuren van de witte verf, hoe zijn de gebruikers ervaringen?
Bedankt voor jullie reakties het is waarschijnlijk toch het beste om de fietsen in het echt te bekijken!
Is het echt erg met het scheuren van de witte verf, hoe zijn de gebruikers ervaringen?
patmaessen schreef:Heb mijn witte de deur uit gedaan, omdat ik ook een 'echte poetser' ben. Wit is ondanks hoe mooi het er ook uitziet onmogelijk als nieuw te houden. Mijn volgende fiets zal dus zeker een donkere / zwarte zijn.
Een zwarte fiets is al bijna even moeilijk als een witte om als nieuw te houden denk ik .
Prachtige fietsen die canyons !
lucnoa schreef:patmaessen schreef:Heb mijn witte de deur uit gedaan, omdat ik ook een 'echte poetser' ben. Wit is ondanks hoe mooi het er ook uitziet onmogelijk als nieuw te houden. Mijn volgende fiets zal dus zeker een donkere / zwarte zijn.
Een zwarte fiets is al bijna even moeilijk als een witte om als nieuw te houden denk ik .
Prachtige fietsen die canyons !
Het gaat hier om mat zwart carbon met blanke lak dat is natuurlijk qua schoonhouden wel een ander verhaal als bijvoorbeeld een auto met zwartmetalic (=dus glimmend) lak! Dat de zwarte makkelijker is mooi te houden staat voor mij wel vast! Maar is de zwarte in het echt net zo mooi als op de foto's?