Bianchi
- Supergrover
- Forum-lid HC
Psst, verklap 's, was het Bianchi-spam??
bluebird schreef:nope, de bekende schoenen onzin.....
Lekker is dat, had graag een paar mooi Uggs bij 'm besteld.
Montalbano schreef:Mag ik jullie Bianchi liefhebbers nog even wat vragen. Ik overweeg de aanschaf van een gebruikte Bianchi om eerst te kijken of het wielrennen echt iets voor mij is. Zoja, koop ik volgend jaar een nieuwe en gebruik ik de 2e handse als slechtweer/winter fiets.
Ik kan een Nirone uit 2007 kopen met Sora afmontage. Niet het allerbeste dus, maar wellicht wel goed genoeg voor het doel. De fiets zou in technisch prima staat zijn en ca. 1200km op gefietst. Dat zal in de praktijk betekenen 2000km en misschien ook wel 2006.
De verkoper houdt vast aan 350 euro. Dat lijkt mij veel aangezien een nieuwe voor 680 te krijgen is.
Graag jullie mening.
Is best een nette prijs hoor, zeker als hij echt netjes is.
You should see me go downhill...
- Supergrover
- Forum-lid HC
Plaats anders ff een foto...
Zweef schreef:Montalbano schreef:Mag ik jullie Bianchi liefhebbers nog even wat vragen. Ik overweeg de aanschaf van een gebruikte Bianchi om eerst te kijken of het wielrennen echt iets voor mij is. Zoja, koop ik volgend jaar een nieuwe en gebruik ik de 2e handse als slechtweer/winter fiets.
Ik kan een Nirone uit 2007 kopen met Sora afmontage. Niet het allerbeste dus, maar wellicht wel goed genoeg voor het doel. De fiets zou in technisch prima staat zijn en ca. 1200km op gefietst. Dat zal in de praktijk betekenen 2000km en misschien ook wel 2006.
De verkoper houdt vast aan 350 euro. Dat lijkt mij veel aangezien een nieuwe voor 680 te krijgen is.
Graag jullie mening.
-
- Forum-lid
Heb nog geen foto helaas, maar ga morgen naar de fiets kijken.SuperGrover1 schreef:Plaats anders ff een foto...
Zweef schreef:Montalbano schreef: Graag jullie mening.
350? Mja, is niet te veel geld, en je redenering van 'voorlopige fiets om mee te beginnen' kan ik wel volgen; voor veel minder zal je'm allicht niet vinden, en als je'm over een jaar doorverkoopt kan je er nog wel een aardige prijs voor vragen (òf je zet er volgend jaar een betere groep & wielen op, die dat kader gerust kan verdragen). Is de maat goed?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Dario schreef:350? Mja, is niet te veel geld, en je redenering van 'voorlopige fiets om mee te beginnen' kan ik wel volgen; voor veel minder zal je'm allicht niet vinden, en als je'm over een jaar doorverkoopt kan je er nog wel een aardige prijs voor vragen (òf je zet er volgend jaar een betere groep & wielen op, die dat kader gerust kan verdragen). Is de maat goed?
Het is maat 59, die ik volgens de meting ook zou moeten hebben. De huidige eigenaar is 1.90 en heeft als nieuwe fiets 1 maat groter besteld. Ik ben 1.84 dus dat zou redelijk moeten kloppen.