Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="W0uter"]In sommige delen van NL is graftak een gewoon woord hoor. [/quote]
Ja, op deze manier:
Zullen we nu weer een beetje op normaal niveau reageren?
Ja, op deze manier:
Zullen we nu weer een beetje op normaal niveau reageren?
Less is bore
- christoffel
- Forum-lid
wij noemen dat een 'plork': perfect lichaam, ongelooflijke rotkop
Gang is alles...
[quote="Daniel1975"][quote="maus_1990"]die onderste heeft wel een graftakkenkop!!! bovenste ziet er wel leuk uit :p[/quote]
Maus, lijkt mij verstandig als je even nadenkt voordat je een dergelijke term op het forum gooit. [/quote]
Onze Moraalridder :/
Maus, lijkt mij verstandig als je even nadenkt voordat je een dergelijke term op het forum gooit. [/quote]
Onze Moraalridder :/
kiekeboe
[quote="Noppie"][quote="Daniel1975"][quote="maus_1990"]die onderste heeft wel een graftakkenkop!!! bovenste ziet er wel leuk uit :p[/quote]
Onze Moraalridder :/[/quote]
Maar hij heeft wel gewoon gelijk!
Onze Moraalridder :/[/quote]
Maar hij heeft wel gewoon gelijk!
[quote="Daniel1975"][quote="maus_1990"]die onderste heeft wel een graftakkenkop!!! bovenste ziet er wel leuk uit :p[/quote]
Hoi, zie je wel Maus. Het had enkelvoud moeten zijn
@Daniel1975, als je dit nu via een PM met Maus had geregeld dan waren al die andere opmerkingen niet gekomen en was niemand over Maus zijn opmerking gevallen.
Denk niet dat je alles zo moet opblazen. Zat geen echt kwaad achter maar geeft wel duidelijk weer wat Maus van dat vrouwelijk uiterlijk vondt. Jij verbindt het woord 'graftak' met een bloemstuk op een lijkkist maar 'graftak' is ook wel degelijk een Nederlands woord volgens de Van Dale wat iets anders inhoudt dan een bloemstuk.
Zie Van Dale
Zorro
Hoi, zie je wel Maus. Het had enkelvoud moeten zijn
@Daniel1975, als je dit nu via een PM met Maus had geregeld dan waren al die andere opmerkingen niet gekomen en was niemand over Maus zijn opmerking gevallen.
Denk niet dat je alles zo moet opblazen. Zat geen echt kwaad achter maar geeft wel duidelijk weer wat Maus van dat vrouwelijk uiterlijk vondt. Jij verbindt het woord 'graftak' met een bloemstuk op een lijkkist maar 'graftak' is ook wel degelijk een Nederlands woord volgens de Van Dale wat iets anders inhoudt dan een bloemstuk.
Zie Van Dale
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="litespeed"]O ja, die andere betekenis slaat inderdaad echt op die dame...sorry dat ik dat niet door had...
Wat een bedroevend niveau hier...[/quote]
Dan blijf je toch weg hier. Niemand verplicht je om dit topic te lezen. Maar ja! Jij bent natuurlijk ook nieuwsgierig naar Mooie vrouwen. Tsja! dan kun je wel eens dingen tegen komen die je niet bevallen.
Dan blijf je toch weg hier. Niemand verplicht je om dit topic te lezen. Maar ja! Jij bent natuurlijk ook nieuwsgierig naar Mooie vrouwen. Tsja! dan kun je wel eens dingen tegen komen die je niet bevallen.
kiekeboe
[quote="Noppie"][quote="litespeed"]O ja, die andere betekenis slaat inderdaad echt op die dame...sorry dat ik dat niet door had...
Dan blijf je toch weg hier. Niemand verplicht je om dit topic te lezen. Maar ja! Jij bent natuurlijk ook nieuwsgierig naar Mooie vrouwen. Tsja! dan kun je wel eens dingen tegen komen die je niet bevallen.[/quote]
Ik snap de laatste conclusie niet helemaal. Dus als ik in dit topic kijk, dan kan ik beledigende teksten tegenkomen...? En dat is logisch...?
UIteraard kun je op een forum dingen tegenkomen die je niet bevallen. Maar het valt mij nu weer even tegen hoe mensen bejegend worden. Dat jij die benamingen doornormaal vind, verbaast mij dan weer niets...jouw 'niveau' was mij na een paar posts (al een hele tijd geleden dus) al duidelijk.
Dan blijf je toch weg hier. Niemand verplicht je om dit topic te lezen. Maar ja! Jij bent natuurlijk ook nieuwsgierig naar Mooie vrouwen. Tsja! dan kun je wel eens dingen tegen komen die je niet bevallen.[/quote]
Ik snap de laatste conclusie niet helemaal. Dus als ik in dit topic kijk, dan kan ik beledigende teksten tegenkomen...? En dat is logisch...?
UIteraard kun je op een forum dingen tegenkomen die je niet bevallen. Maar het valt mij nu weer even tegen hoe mensen bejegend worden. Dat jij die benamingen doornormaal vind, verbaast mij dan weer niets...jouw 'niveau' was mij na een paar posts (al een hele tijd geleden dus) al duidelijk.
graf·tak de; -ken 1 m eenvoudig boeket ten teken van rouw 2 m,v saai, zeurderig, ouderwets iem
Toch een verkeerde woordkeuze want letterlijk drukt het niet uit wat hij bedoeld...
Toch een verkeerde woordkeuze want letterlijk drukt het niet uit wat hij bedoeld...
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Tjongejonge wat een ophef toch.
In straattaal is een 'graftak' een bejaard persoon.
Zie het straattaal woordenboek.
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/G/graftak
Sommige uitdrukkingen zijn in sommige delen van Nederland wat meer ingeburgerd dan andere kennelijk.
In straattaal is een 'graftak' een bejaard persoon.
Zie het straattaal woordenboek.
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/G/graftak
Sommige uitdrukkingen zijn in sommige delen van Nederland wat meer ingeburgerd dan andere kennelijk.