Cervélo
Fiets is echt klasse. Stukken plezieriger dan mij neerdere fietsen waaronder een Scott Cr1. Ik voel me heel prettig op deze fiets. Struurt goed, brengt de kracht naar het asfalt, etc. etc. Heb er nu wel, voor de aardigehid moet ik toegeven, een R3 - SL bijgekocht. Heb er echter nog geen mm mee gereden, dus kan je nog niets over de verschillen vertelllen. Het frame ga ik binnenkort opbouwen, vandaar.
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 1604
- Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17
Prachtige fiets!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
- Berichten: 3988
- Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38
Een fraai plaatje zo met die achtergrond. Het is inderdaad een schitterende fiets, daar valt niets van te zeggen. Hoewel, je bidons passen kwa kleurstelling niet bij het frame.....
Bottecchia schreef:Een fraai plaatje zo met die achtergrond. Het is inderdaad een schitterende fiets, daar valt niets van te zeggen. Hoewel, je bidons passen kwa kleurstelling niet bij het frame.....
Was wel het laatste van mijn zorgen op trainingsstage. Nieuwe voedingssponsor wordt een andere dan degene die je daar ziet (dus andere bidons) en ik monteer 2 gelijke Profile Design carbon drinkbushouders.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Arnoud schreef:[...] Heb er nu wel, voor de aardigehid moet ik toegeven, een R3 - SL bijgekocht. [...]
Doe maar!
Prachtige fiets en dito plaatje Casran. Eveneens dito rijgedrag? Heb je trouwens niet nog wat van die zilveren Patao's over?
-
- Forum-lid
- Berichten: 371
- Lid geworden op: 28 jul 2004 16:21
Is de cervelo RS gewoon een cervelo R3 met langere balhoofdbuis?
En vanwaar het prijsverschil van 800 euro?
En vanwaar het prijsverschil van 800 euro?
-
- Forum-lid
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36
Ziet er goed uit vale, ook het zadel vind ik erg mooi. Ik las een paar berichten terug wat kritieken over het uiterlijk van het flite zadel maar ik vind het in ieder geval erg goed passen op de team. Zo zie je maar smaken verschillen en gelukkig maar anders reden we allemaal op dezelfde fiets en dezelfde samenstelling.
Zelf heb ik laatst ook het flite zadel besteld voor op mijn Soloist carbon maar dan zonder gel, dus ik hoop dat ie niet te hard is. Ik heb nu een selle san marco caymano op mijn isaac ook zeker geen zacht zadel maar het zit prima, geen problemen met het zitvlak in ieder geval. De kleur van je fiets (licht grijs met rood en wit) vind ik persoonlijk mooier dan de donkergrijze soloist team maar ook hier is ieders persoonlijke smaak bepalend. Veel plezier ermee in ieder geval.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 27 mar 2007 14:15
Mooie fiets Vale,
Vind het alleen jammer dat er zo'n zadelkoffer onder hangt. Ben ook niet zo'n fan van die rode Keo's. Verder erg mooi, ook die Flite met die rode accenten.
Vind het alleen jammer dat er zo'n zadelkoffer onder hangt. Ben ook niet zo'n fan van die rode Keo's. Verder erg mooi, ook die Flite met die rode accenten.
eindelijk alles binnen. Hier een vers plaatje (sorry voor de kou)
[img=http://www.logalpes.com/LinkOut/cervelo.JPG]
Dit is nog met de leen-vork van speric. Ik kan die van mij nu op maat maken.
Hoe het rijdt?
Anders!
Het is een stukje lastiger geworden in m'n zones te trainen. Op m'n oude fiets, wilde je die sneller laten lopen, was het duwen en trekken en dan kwam het ding wel op gang. Daarna was de gang er ook goed in te houden. Je kon gewoon als het ware op de automatische piloot rijden. Je maakte de keuze om flink aan te zetten voor wat snelheidswinst. Op deze cervelo, denk je aan iets sneller te gaan rijden en voordat je het weet rijd je al sneller. Acceleratie is gewoon niet te vergelijken. Echter energie is niet gratis, je stopt er toch gewoon meer in en opeens rijd je hard en natuurlijk gaat je hartslag dan ook de zone uit. Kortom, nog even nieuwe inspanning referenties opbouwen!
Stijf slap, geen idee, het rijdt gewoon goed. Ik heb niet voldoende referenties om aan te geven waarom het anders zou moeten. Dit rijdt gewoon zoals ik denk dat een formule 1 racefiets zou moeten rijden. Eerst reed ik nog met een hele oude fizik met 'n cm schuim en nu die slr met gleuf... heerlijk. Ik was bang dat dat veel te hard zou zijn maar voorlopig merk ik dat minder schuim vooral minder broeien betekend. Zit gewoon beter onder dat smalle kontje van me.
Graag wil ik nog klimwielen, carbon, tube eventueel. Ik ben geen snobist dus daar hoeft geen naam op te staan maar ik weet nog niet wat. Ik lees echter dat de meningen over lichter / zwaarder uit elkaar lopen dus ik laat ze op die topics elkaar even met de diverse voor en tegen argumenten om de oren slaan. Gevoelsmatig, ik klim dagelijks minsten 500 hm, doen lichtere wielen echt ter zake.
Zoals hij hier staat, met pompje, pedalen bidonhouders, klokje etc weegt ie 7,3 kilo.
[img=http://www.logalpes.com/LinkOut/cervelo.JPG]
Dit is nog met de leen-vork van speric. Ik kan die van mij nu op maat maken.
Hoe het rijdt?
Anders!
Het is een stukje lastiger geworden in m'n zones te trainen. Op m'n oude fiets, wilde je die sneller laten lopen, was het duwen en trekken en dan kwam het ding wel op gang. Daarna was de gang er ook goed in te houden. Je kon gewoon als het ware op de automatische piloot rijden. Je maakte de keuze om flink aan te zetten voor wat snelheidswinst. Op deze cervelo, denk je aan iets sneller te gaan rijden en voordat je het weet rijd je al sneller. Acceleratie is gewoon niet te vergelijken. Echter energie is niet gratis, je stopt er toch gewoon meer in en opeens rijd je hard en natuurlijk gaat je hartslag dan ook de zone uit. Kortom, nog even nieuwe inspanning referenties opbouwen!
Stijf slap, geen idee, het rijdt gewoon goed. Ik heb niet voldoende referenties om aan te geven waarom het anders zou moeten. Dit rijdt gewoon zoals ik denk dat een formule 1 racefiets zou moeten rijden. Eerst reed ik nog met een hele oude fizik met 'n cm schuim en nu die slr met gleuf... heerlijk. Ik was bang dat dat veel te hard zou zijn maar voorlopig merk ik dat minder schuim vooral minder broeien betekend. Zit gewoon beter onder dat smalle kontje van me.
Graag wil ik nog klimwielen, carbon, tube eventueel. Ik ben geen snobist dus daar hoeft geen naam op te staan maar ik weet nog niet wat. Ik lees echter dat de meningen over lichter / zwaarder uit elkaar lopen dus ik laat ze op die topics elkaar even met de diverse voor en tegen argumenten om de oren slaan. Gevoelsmatig, ik klim dagelijks minsten 500 hm, doen lichtere wielen echt ter zake.
Zoals hij hier staat, met pompje, pedalen bidonhouders, klokje etc weegt ie 7,3 kilo.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
- Berichten: 288
- Lid geworden op: 04 aug 2006 23:00
whaaw