Canyon
Nadat ik maandag de zilveren versie geannuleerd en de blauwe besteld had kwam er vandaag een UPS bezorger aan de deur om een Canyon doos af te leveren.
Snel uitgepakt en in elkaar gezet, was een fluitje van een cent en met het nieuwe stuur nog makkelijker dan mijn vorige fietsen.
Als meevaller zat er ook een powermeter op de fiets gemonteerd, wat volgens de specificaties op de site niet het geval zou moeten zijn. Dat scheelt weer een paar honderd euro.
Daarna eerste rondje gefietst en wat een heerlijke fiets weer. Alles is nog nieuw, dus je hoort alleen de banden over het wegdek gaan. Een mooie vervanger van mijn Aeroad Cherry uit 2020.
Uiteindelijk erg blij met mijn wissel. Had in ieder geval geen zin om te wachten tot augustus of later en de blauwe is toch wel heel erg mooi.
Nu alleen die verschrikkelijk lelijke banden nog vervangen voor zwarte versie
Snel uitgepakt en in elkaar gezet, was een fluitje van een cent en met het nieuwe stuur nog makkelijker dan mijn vorige fietsen.
Als meevaller zat er ook een powermeter op de fiets gemonteerd, wat volgens de specificaties op de site niet het geval zou moeten zijn. Dat scheelt weer een paar honderd euro.
Daarna eerste rondje gefietst en wat een heerlijke fiets weer. Alles is nog nieuw, dus je hoort alleen de banden over het wegdek gaan. Een mooie vervanger van mijn Aeroad Cherry uit 2020.
Uiteindelijk erg blij met mijn wissel. Had in ieder geval geen zin om te wachten tot augustus of later en de blauwe is toch wel heel erg mooi.
Laatst gewijzigd door macer op 16 mei 2024 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie bike, wijs besluit!
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Less is bore
-
- Forum-lid
,,Als meevaller zat er ook een powermeter op de fiets gemonteerd, wat volgens de specificaties op de site niet het geval zou moeten zijn. Dat scheelt weer een paar honderd euro."
Dat zijn nog eens leuke verrassingen na al die vertraging!
Dat zijn nog eens leuke verrassingen na al die vertraging!
Michiel
Lijkt me (weer) een toplevering van Canyon, fraaie fiets en die "lelijke" banden vind ik juist heel fraai en maakt het geheel minder saai/zwaar als het ware. Zijn Conti 5000S TR denk ik? Mits 28mm neem ik ze graag van je over !macer schreef: ↑15 mei 2024 22:01 Nadat ik maandag de zilveren versie geannuleerd en de blauwe besteld had kwam er vandaag een UPS bezorger aan de deur om een Canyon doos af te leveren.
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ben bang dat ik mij ga ergeren aan gezwabber...
Als het kan kijk ik liever eerst naar een goed passende drager
Courir c'est mourir un peu