[quote="Stephan68"][quote="Stephan68"]Vraagje:
Wil een rit dowloaden waarbij ik kan kiezen uit gpx-, kml- en/of tcx-bestand.
Welke kan ik het beste nemen en wat is/zijn het/de voordeel/voordelen van de ene
ten opzichte van de andere.
[/quote]
Heb een rit gedownload vanaf deze site:
http://www.wittekruisclassic.nl/Route100km.html
Als ik de gpx in mijn 705 zet en deze gesimuleerd laat rijden, dan ontstaat er op drie punten op de route een rare situatie. De uitgestippelde route wordt door de 705 overschreven met een roze lijn. Echter deze lijn wijkt op die drie punten af van de uitgestippelde route. Er ontstaat dan rechte lijn van het ene punt naar een verder punt op de route. De route wordt zeg maar afgesneden als het ware.
Heeft iemand misschien ervaring hoe dit opgelost kan worden?
[/quote]
Je kunt die roze lijn ondervangen door de de route een andere kleur te geven op je edge .
Waarheen ? Opgeslagen ritten ? klik je rit aan , Je krijgt een veld met 4 regels , ga naar kaartinstellingen en een veld met naam van de rit , afstand , gebied en kleuren . In de kleuren optie kun je een kleur kiezen die je je route wilt geven . Als je een kleur gekozen hebt vink je Toon op Kaart aan en dan OK . Je komt dan weer bij de opgeslagen rit uit , klik opnieuw je rit aan en doe dan Navigeer en hij laat de route in.
Als hij klaar is krijg je een roze dikkere lijn te zien en de route in de kleur die je uitgekozen hebt . Wijkt de roze lijn af van je route dan zie je je gekozen kleur de goede versie van je route aangeven. De roze lijn wil regelmatig stukken niet goed weergeven en hierdoor zie je dan hoe de route wel loopt .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.