Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Ik zoek Chinese carbon clincher met Aluminium remrand, +/- 55 mm
Heb op diverse chinese site gezocht kan vooral de alu remrand niet terug vinden. Hoe omschrijven die chinezen dat ??
Of iemand een linkje.
Heb op diverse chinese site gezocht kan vooral de alu remrand niet terug vinden. Hoe omschrijven die chinezen dat ??
Of iemand een linkje.
Ze zijn idd niet hetzelfde op de foto'snatres schreef:De bewering " onder meer door Wilier bestickerd als Izoard, en door Fondriest als RP3" klopt niet.mackersv2.0 schreef:Ik zeg toch nergens dat alle izoards identiek zijn?
In 2008 was dat wel het geval.
Daar gaat het over, zie foto door jou geplaatst van de Wilier Izoard, waarvan jij zegt middels de foto dat het dezelfde frames zijn.
De Wilier Izoard 2008 is ook zeker niet identiek, want dat is hetzelfde model als de foto door jou geplaatst.
Zo is het toch echt, moderator.
zie link: http://www.wilierbikes.co.uk/wp-wilier/?p=60" onclick="window.open(this.href);return false;
Do or Do not.. There is no try
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ondertussen, ergens in China:
Batch verkoop denk ik zelfs
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
- jeroenkuiper
- Forum-lid
Het frame is een FM 098 van Dengfu.
Het is mijn tweede fiets. De wielen zitten er sinds twee weken in, heb er zelf ook over getwijfeld. Het is zo wel een blikvanger.
De fiets zoals die daar staat heeft nog geen 1500 gekost.
Normaal rij ik op een Ridley Noah RS, maar als ik hier een rondje ga toeren pak meestal deze.
Aankomende week gaat deze ook mee naar de Vogezen. Kijken hoe die zich daar gedraagt .
Het is mijn tweede fiets. De wielen zitten er sinds twee weken in, heb er zelf ook over getwijfeld. Het is zo wel een blikvanger.
De fiets zoals die daar staat heeft nog geen 1500 gekost.
Normaal rij ik op een Ridley Noah RS, maar als ik hier een rondje ga toeren pak meestal deze.
Aankomende week gaat deze ook mee naar de Vogezen. Kijken hoe die zich daar gedraagt .
FM098 van Dengfu
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
FM056A van Dengfu MTB
Pinarello Dogma 65.1 Think2 DA DI2
(Met de zoekfunctie geen Viper topic kunnen vinden.)
Ik heb een Viper Verbier frameset erbij gekocht (rood met zwart/wit) om op te bouwen, heb nog te veel losse onderdelen liggen.
Lijkt me leuk om in dit topic ervaringen te lezen en meer foto's te zien van het fietsmerk van de firma Brasseur (België).
Het Verbier frame moet volgens de Franse verkoopsite waar ik hem gekocht heb in mijn maat 980gr. wegen en de voorvork 388gr.
Hier een foto van de site en een foto van het losse frame.
Wanneer de fiets opgebouwd en klaar is volgen eigen foto's.
Hij lijkt op een Wilier Izoard maar is toch niet hetzelfde, het front van het balhoofd van de Verbier heeft o.a. een rondere vorm.
Ook de bracket, de onderbuis en bovenbuis zijn aanzienlijk anders vormgegeven, dat zie je goed wanneer je ze naast elkaar zet.
En hier een foto van een Viper Verbier van een paar jaar terug:
Laatst gewijzigd door natres op 17 sep 2012 19:53, 2 keer totaal gewijzigd.