Jan Janssen
-
- Forum-lid
Gaaf!! Dan zijn de wielen binnen! Ben benieuwd naar de foto(s)!
-
- Forum-lid
Mooi die zwarte kleding!
Ik wou iedereen even Admin maken maar nu heb ik Feskens per ongeluk verwijderd, mijzelf lid gemaakt en hm is nu Owner. Ik maak er weer een zooitje van
-
- Forum-lid
@joeywl weer??? Wel weer een teleurstelling dat de Edge bij imago maar een 7 krijgt
-
- Forum-lid
ik vind het (die zwarte kleding) ontzettend lelijk....word ik niet vrolijk van......mn rood/zwart/witte JJ-kleding en een gesponsorde ( , bedankt bladejanjmagic) blauwwitte spreken mij meer aan.....bladejanjmagic schreef:Mooi die zwarte kleding!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
ziet er goed uit !
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 06 apr 2014 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
@Wieliertoerist,
bedankt voor de foto groot weer te geven.
Weet niet hoe je dit moet doen...mss kan je me een Pb'tje mailen met de uitleg aub.
@DDX, weet niet of stuur lager gaat. Moet hem eerst nog uitproberen. Staat mss stoerder, maar mijn rug moet de kromming ook nog zo stoer vinden
bedankt voor de foto groot weer te geven.
Weet niet hoe je dit moet doen...mss kan je me een Pb'tje mailen met de uitleg aub.
@DDX, weet niet of stuur lager gaat. Moet hem eerst nog uitproberen. Staat mss stoerder, maar mijn rug moet de kromming ook nog zo stoer vinden
Jan Janssen Blade & Tdf