Specialized
Alle prijzen zijn in de Euro-landen hetzelfde van Specialized en korting krijg je niet. Het doel hierachter is dat je Specialized fietsen niet bij Vos of Salden gaat zien voor extreem lage prijzen.
In Engeland zijn de prijzen iets lager vanwege de pond. Ze mogen alleen niet buiten de UK versturen, dus je zult ernaartoe moeten gaan.
Vorig jaar in Engeland een paar S-works 2010 schoenen gekocht voor 150 euro. Het loont dus wel, als je er toch moet zijn.
In Engeland zijn de prijzen iets lager vanwege de pond. Ze mogen alleen niet buiten de UK versturen, dus je zult ernaartoe moeten gaan.
Vorig jaar in Engeland een paar S-works 2010 schoenen gekocht voor 150 euro. Het loont dus wel, als je er toch moet zijn.
freakish schreef:Alle prijzen zijn in de Euro-landen hetzelfde van Specialized en korting krijg je niet. Het doel hierachter is dat je Specialized fietsen niet bij Vos of Salden gaat zien voor extreem lage prijzen.
En dat mag dus niet. Maar het gaat inderdaad in de praktijk nog wel zo.
Klopt, maar in de regel valt er wel wat te regelen als je een fiets laat opbouwen. Je krijgt dan wat meer korting op de andere onderdelen. De "aanbiedingen" van Specialized op complete fietsen zijn schandalig duur en daarom zullen de meeste FM's je adviseren om een los frame te kopen en verder op te bouwen. Koop je zo'n complete fiets of alleen een helm of een paar schoenen dan valt er niets te regelen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ace1978 schreef:Mwah, wat er onder de toonbank gebeurt weet de fabricant/importeur toch niet? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een frame bij bv Plieger koop van Specialized hij me de adviesprijs rekent en bij een Pinarello niet.
Specialized controleert de dealers met steekproeven om te zien of ze wel de adviesprijzen voor de producten vragen :rolleye:
Ace1978 schreef:Mwah, wat er onder de toonbank gebeurt weet de fabricant/importeur toch niet? Kan me niet voorstellen dat wanneer ik een frame bij bv Plieger koop van Specialized hij me de adviesprijs rekent en bij een Pinarello niet.
Zo is het wel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee hoe het juridisch in elkaar zit, maar het is een schandalig beleid.
Maar goed, ondanks dat ik er een afschuwelijke hekel aan heb, rij ik toch met een S-works. Die was nog steeds goedkoper dan een Dogma (voor meer grammen materiaal moet je natuurlijk meer betalen ) en ik wilde hem gewoon hebben.
Maar goed, ondanks dat ik er een afschuwelijke hekel aan heb, rij ik toch met een S-works. Die was nog steeds goedkoper dan een Dogma (voor meer grammen materiaal moet je natuurlijk meer betalen ) en ik wilde hem gewoon hebben.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ben je op zoek naar iets nieuws?