Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

klaasie
Forum-lid

klaasie 10 sep 2008 11:31

Kijk eens mannen! Enkele (schone) dames.
Of ze mooi zijn of niet is aan jullie. We hebben immers niet allemaal dezelfde smaak. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

senior
Forum-lid

senior 11 sep 2008 00:43

[quote="-Divo-"]Tjongejonge wat een ophef toch.

In straattaal is een 'graftak' een bejaard persoon.
Zie het straattaal woordenboek.

http://www.straatwoordenboek.nl/letter/G/graftak

Sommige uitdrukkingen zijn in sommige delen van Nederland wat meer ingeburgerd dan andere kennelijk.
[/quote]

Je geeft terecht aan: straattaal, maw taal van mensen die in meer opzichten weinig respect voor anderen kunnen opbrengen!

christoffel
Forum-lid

Gebruikersavatar christoffel 11 sep 2008 00:47

Die laatste conclusie snap ik dan weer niet.

Straattaal is per definitie de taal van de respectlozen?
Gang is alles...

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 11 sep 2008 01:02

Er was eigenlijk niks aan de hand. Een woord was genoeg. Er zijn toch wel belangrijkere dingen imho.
Had de Mod er niet op gereageerd via het Forum (maar wel over PM) dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Domme zet dus.

@Christoffel. Laat die moraalridders toch. Iedereen gebruikt straattaal en als dat maar lang genoeg duurt dan komt het in de Van Dale ;)

Wat een gezeik om niks allemaal.

Zorro

We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

noppie
Forum-lid

noppie 11 sep 2008 01:22

[quote="ZorroI"]Er was eigenlijk niks aan de hand. Een woord was genoeg. Er zijn toch wel belangrijkere dingen imho.
Had de Mod er niet op gereageerd via het Forum (maar wel over PM) dan was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest. Domme zet dus.

@Christoffel. Laat die moraalridders toch. Iedereen gebruikt straattaal en als dat maar lang genoeg duurt dan komt het in de Van Dale ;)

Zorro
[/quote]
Je bent weer mijn held Zorro.
;)
kiekeboe

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 sep 2008 11:27

[quote="ZorroI"]Er was eigenlijk niks aan de hand. Een woord was genoeg. Er zijn toch wel belangrijkere dingen imho.

Zorro

[/quote]

Ik had mij voorgenomen niet te reageren, maar dit slaat IMHO nergens op.
Een domme zet omdat ik ff in het topic aangeef dat het taalniveau wel wat omhoog kan? Je benadert elkaar met enig respect. Een opmerking als Graftakkenkop past daar simpelweg niet bij. Dat kan ook op een wat nettere manier. Typisch dat er altijd wel een paar (dezelfde) figuren zijn die direct inhakken op een correctie op het forum.
Die mensen kunnen dat bijvoorbeeld ook doen middels de voorgestelde PB.....
Less is bore

corniel
Forum-lid HC

corniel 11 sep 2008 12:02

Orginele post
[quote="Corniel"]Ik dacht dat de focus wielrennen/fietsen betrof? (..)

Dit is toch niet het keurslagers forum?[/quote]

Ik voel me een beetje schuldig. Volgens mij ben ik (deels) de aanstichter van wat op een moraalridderdebat (leuk scrabblewoord) is gaan lijken. De reden van mijn verzoek was dat ik van mening was/ben dat sommige opmerkingen over vrouwen hier nogal smakeloos/laag bij de grond zijn. Ik ben geen voorstander van een verbod/sensuur, maar een stukje zelfreflectie kan geen kwaad.

Of zit er ver naast als ik denk dat sommige van deze keurslagers zelf al lang niet meer door de keuring heenkomen? (Of 'thuis' een partner hebben die graag het figuur/voorkomen van een van deze vrouwen zou willen hebben).

Graftak vind ik trouwens een mooi scheldwoord. Orgineel, en goed bekkend. Graftakkenkop bekt helemaal niet lekker. Over de vrouw met dit vermeende hoofd denk ik eerder dat blijkt dat blijkt dat je aan een hoofd eerder ziet dat iemand ouder wordt dan aan de rest van het lichaam (als je het goed verzorgt), maar dat je vooral kan zeggen dat ze er juist nog goed uitziet. Dit alles geheel ter zijde.

oldboy
Forum-lid

oldboy 11 sep 2008 12:17

Nou, laten we maar weer verder gaan met de orde van de topic!

Afbeelding

corniel
Forum-lid HC

corniel 11 sep 2008 12:28

Dit is naakt, dat mag niet :P. Wat een verademing, dat pre-photoshop- en liposuctietijdperk zeg.

ted038
Forum-lid

ted038 11 sep 2008 14:26

[quote="Oldboy"]Nou, laten we maar weer verder gaan met de orde van de topic!

Afbeelding
[/quote]

oud plaatje :(

;)

-divo-
Forum-lid

-divo- 11 sep 2008 15:40

Afbeelding

-divo-
Forum-lid

-divo- 11 sep 2008 15:44

Afbeelding