jsprbcn schreef:Persoonlijk heb ik liever regen dan wind eigenlijk...
Misschien als het 20 graden is daar in Barcelona
Maar hier in Nederland in de winter heb ik toch liever wind dan regen. Met een beetje wind is prima te fietsen, met 5 graden en regen kan je beter binnen blijven zitten.
Heb vandaag nog wel 146 km gereden. Vanuit Brabant een ronde om Herentals. Uiteindelijk slechts 1 keer lek gereden, wat een zooi is het in België op de fietspaden. De kwaliteit van de wegen viel me mee, beton platen rijden een beetje vervelend, maar met de gaten viel het wel mee. Alleen de fietspaden liggen helemaal vol met zand, steentjes en glas. Uit m'n voorband (GP4000s, 2-3 k km oud, op 7 bar) die langzaam afliep zeker 20 stukjes glas en kleine steentjes gepeuterd. Als het nat is zal ik het volgende keer wel laten om zo ver door België te rijden.
http://app.strava.com/activities/33782551" onclick="window.open(this.href);return false; In de categorie wie de grootste heeft sta ik meteen 1e in de Rapha Festive 500, nauw ja van Nederland dan. Tegen de Australiërs en dergelijke is niet echt op te rijden, zij hebben zomer en wij winter. Maar de 500 km moet wel lukken t/m 31 december.