Full carbon in afdalingen vind ik nog steeds niet prettig, ongeacht de gekozen remblokjes.. Op het vlakke gaat het wel goed en de laatste jaren is het in de regen ook al flink verbeterd. Misschien wordt het nog verbeterd de komende jaren of ga ik pas volledig op full carbon over als ik een racefiets op schijfremmen heb.
Carbon clinchers uit China vragen
Even een product update van de U-Shape 25mm 50mm fullcarbon clincher.
Gekocht: Eind Maart
Aantal km: ong 1100km
Setjes remblokken: Aan de 2e bezig.
Vanavond oppad voor een training, na ongeveer 2km begon mijn achterwiel geluid te maken. Toch maar gestopt en afgestapt. Tijdens het afstappen een MEGA knal. Wiel aan stukken..
Nu afwachten wat Helin Liu hier aan gaat doen.!. Hou jullie op de hoogte.
Gekocht: Eind Maart
Aantal km: ong 1100km
Setjes remblokken: Aan de 2e bezig.
Vanavond oppad voor een training, na ongeveer 2km begon mijn achterwiel geluid te maken. Toch maar gestopt en afgestapt. Tijdens het afstappen een MEGA knal. Wiel aan stukken..
Nu afwachten wat Helin Liu hier aan gaat doen.!. Hou jullie op de hoogte.
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
-
- Forum-lid
Dan blijkt toch goedkoop is duurkoop.
Dit nog nooit gezien bij een setje van Farsports.
Dit nog nooit gezien bij een setje van Farsports.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En als je koopt van een Europese handelaar heb je echte garantie.
Goedkoop is als je op je gezicht gaat pas echt duurkoop,dan valt dit incident, zonder verdere gevolgen nogal mee.
Het had, voor sommigen die denken dat je in alle gevallen met full carbon velgen kan afdalen, veel erger kunnen zijn.
Goedkoop is als je op je gezicht gaat pas echt duurkoop,dan valt dit incident, zonder verdere gevolgen nogal mee.
Het had, voor sommigen die denken dat je in alle gevallen met full carbon velgen kan afdalen, veel erger kunnen zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Danny83, kan je vertellen hoe je ervaringen zijin? Heb je de banden toevallig ook tubeless gelegd?
MVG
Jeroen
MVG
Jeroen