Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

Gebruikersavatar
arnoudrace
Forum-lid
Berichten: 875
Lid geworden op: 30 mei 2009 01:11
Locatie: Delft

Gebruikersavatar arnoudrace 28 nov 2013 22:23

Goed idee Joost. Helaas lukt mij dat overdag meestal niet. In de zomer vaker. Daarom begin avond maar een rondje van 50km. De weg was droog en leeg. Kwam op mijn rondje Delft, Leiden, Zoetermeer,Delft slechts 1 racefietser en verdwaalde brommer tegen. Waande me nauwelijks in de Randstad.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 29 nov 2013 09:41

arnoudrace schreef:Goed idee Joost. Helaas lukt mij dat overdag meestal niet. In de zomer vaker. Daarom begin avond maar een rondje van 50km. De weg was droog en leeg. Kwam op mijn rondje Delft, Leiden, Zoetermeer,Delft slechts 1 racefietser en verdwaalde brommer tegen. Waande me nauwelijks in de Randstad.
Leuk rondje en heerlijk als er wat ruimte is inderdaad.
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Helen
Forum-lid
Berichten: 323
Lid geworden op: 11 sep 2011 18:28
Locatie: Amsterdam

Helen 30 nov 2013 16:42

Vanochtend in het zonnetje vertrokken, het bleef lang zonnig maar net niet lang genoeg. Bij Zevenhoven een klein buitje gehad en in de zon weer thuisgekomen. Zo'n 70 km gereden, geen slecht begin van het weekend.

http://www.endomondo.com/workouts/273460026/4591905

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 30 nov 2013 20:02

Vanmiddag met een grijze lucht vertrokken richting Groningen. Nog een klein beetje regen, maar daarna trok de lucht open.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Via de Peizermaden naar Hoogkerk, Aduard, Ezinge, Winsum, Sauwerd, Adorp, Zuidwolde, Middelbert, Waterhuizen en Haren.

In een grote boog om Groningen heen dus eigenlijk, precies 100 kilometer.

Gebruikersavatar
xml
Forum-lid
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06 feb 2013 22:21
Locatie: België

Gebruikersavatar xml 01 dec 2013 15:07

Altijd leuk met die foto's. :) Mooi aantal kilometers trouwens!

Gebruikersavatar
bejail
Forum-lid
Berichten: 418
Lid geworden op: 04 jun 2012 21:04
Locatie: Krimpen aan de Lek

Gebruikersavatar bejail 01 dec 2013 16:16

Vandaag een rondje gemaakt samen met m`n buurman.
Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, Algerabrug over, Capelle West, Kralingseveer, Van Brienenoordbrug over, Langs de A16 door naar Zwijndrecht, daar de Oude Maas overgegaan en door naar Dordrecht, door de stad heen en de Merwedebrug over en door naar Papendrecht.
Langs de A15 terug naar Alblasserdam, Kinderdijk, met de pont over en weer terug in Krimpen aan de Lek.
Goed voor 45 KM.
Dat doen we niet meer door Dordrecht heen fietsen.
Te veel zoeken en stoppen.
We gingen weg met een beetje zon, maar dat werd steeds minder.
Wel droog gehouden, en toch wel een lekker rondje gemaakt.
http://connect.garmin.com/activity/410807188
Merida Scultura Endurance 4000

Gebruikersavatar
CycloJ
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 21 sep 2013 16:49

Gebruikersavatar CycloJ 01 dec 2013 16:53

Vanmorgen een rondje gereden: Middelburg-Nieuwland-Arnemuiden-Wolphaartsdijk-Zierikzee-Burgh-haamstede en via de kering naar st laurens. Van st laurens naar Middelburg, goed voor 88 km. Het was erg slikkerig op de zeeuwse wegen zodat ik een poos bezig was met schrobben.

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 01 dec 2013 17:16

Gister met de mannen van de Zwaluwen in Deventer een ronde naar de Holterberg, goed voor 74km. En vandaag zelf een rustige duurtraining van 100km.

In tegenstelling tot normaal ging ik nu niet fietsen op basis van de wind... maar op basis van de zon. Ik zag bij vertrek richting het noorden een groot wolkendek hangen dus besloot maar richting het zuiden te gaan zodat ik zo lang mogelijk nog in de zon kon rijden :) Later was het weer de gebruikelijke grauw en grijze hemel en nog wat miezerregen.

De teller staat nu op 12.423, de afgelopen week was goed voor 238km, dus ik denk dat ik die 13.000 nog wel kan gaan halen...
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Gebruikersavatar
Zeeuw54
Forum-lid
Berichten: 372
Lid geworden op: 10 aug 2013 19:56
Locatie: Heinkenszand

Gebruikersavatar Zeeuw54 01 dec 2013 18:19

CycloJ schreef: Het was erg slikkerig op de zeeuwse wegen zodat ik een poos bezig was met schrobben.
Klopt helemaal, vanmorgen ook een klein rondje gedaan, goed weer met een zonnetje, dus dan maar buiten fietsen. Toen ik thuis kwam zag ik pas hoe smerig mijn fiets en kleding was, maar gelukkig kun je kleding wassen en je fiets schrobben. Ruim 35 km bij geschreven, beter dan in de garage op de trainer. :D :lol:

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1220066
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !

Gebruikersavatar
carel
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 06 apr 2010 01:33
Locatie: Breda
Contact

Gebruikersavatar carel 01 dec 2013 19:09

Gisteren toch weer op de racefiets gestapt. Prachtig zonnig weer maar overal nat wegdek wat maar sporadisch droog gewaaid was. Nog mooi een 73km rondje bij kunnen schrijven. Start in Breda en via Zundert naar België tot aan Loenhout om vervolgens via Hoogstraten en Wortel weer Nederland in te rijden op weg naar Baarle Nassau. Daarna via Alphen en door de Chaamse- en Ulvenhoutse bossen weer terug naar Breda. Het zal waarschijnlijk wel het laatste tochtje met relatief mooi weer geweest zijn voor dit jaar.

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1220118
Laatst gewijzigd door carel op 01 dec 2013 22:59, 4 keer totaal gewijzigd.

arend71
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 mar 2012 14:19

arend71 01 dec 2013 19:38

Hekendorp, Linschoten, IJsselstein, langs de Lek naar Schoonhoven, via Bonrepas naar Gouda. Lek gereden in het slik en zoekgereden op de Lekdijk door een lange vent in rood-zwart tenue, met tegenwind. Echte herfst-rit. Oh, en weer zo`n niet overnemende plakker die ook nog eens niet groette.

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 01 dec 2013 20:47

bejail schreef: Dat doen we niet meer door Dordrecht heen fietsen.
Te veel zoeken en stoppen
Een betere manier om door Dordt heen te gaan is onder aan de brug oversteken en dan links het fietspad op gaan. Als je die blijft volgen kom je parallel aan de A16 te rijden, je kan op gegeven moment rechts de Wieldrechtseweg op over bedrijventerrein Dortse Kil. Je komt dan bij de Kiltunnel uit (kun je ook in gaan, kun je mooi rondje via Hoekse waard terug), als je de Wieldrechtseweg blijft volgen kom je vanzelf op de Zeedijk uit, die kun je helemaal uitrijden en via de Baanhoekbrug terug. Je rijdt dan om de stad heen, je kunt lekker doorrijden en hebt alleen aan het begin een tweetal stoplichten.

Ik woon zelf aan de andere kant van het land, maar fietste vandaag toevallig ook nog door Dordt. Op bezoek bij m'n ouders en met het prachtige weer van vanochtend een rondje hoekse waard gedaan, 77 km.

Plaats reactie