Het grote woon-werk topic
- opperhoofd
- Forum-lid
Dat heb ik ook. Bij een klein beetje kans op vorst wordt Nederland bedekt met een laagje "kunstsneeuw". Nou is normale viezigheid met vocht niet zo'n probleem, dat kan je wel laten zitten. Maar die gore pekel vreet je fiets op waar je bij staat...
Ik heb er trouwens een oude fiets voor alleen heb ik die vanmorgen niet gepakt omdat ik een nieuw navigatiespeeltje wilde uitproberen...
Inderdaad, eigen schuld.
Ik heb er trouwens een oude fiets voor alleen heb ik die vanmorgen niet gepakt omdat ik een nieuw navigatiespeeltje wilde uitproberen...
Inderdaad, eigen schuld.
+1 klein bochtje aan verkeerslichten.... En ik lag ondersteboven.Delange63 schreef:Vanochtend gebeurde het dan toch....in de bocht. Glad stukje, lange schuiver, nu beurse heup.
Vallen in 2017 kan weer van de bucketlist af.....
Een serieuze ei op mijn bil en pijn aan mijn lies
- alliance_0
- Forum-lid
Het was vanmorgen inderdaad plaatselijk erg glad, zo plaatselijk dat een mij tegemoet komende fietser in een bocht die wij samen, vanuit twee richtingen dus, in gingen, finaal onderuit ging, terwijl ik nergens last van had. Heelhuids op het werk gekomen.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Gisteren ben ik omgekeerd omdat de weg als ware onder mijn banden opvroor. vnadaag wle gewoon gefietst. maar ik had wel koude vingertoppen...
Zag ook nog een bikkel zonder handschoenen.. brrrr
Zag ook nog een bikkel zonder handschoenen.. brrrr
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Voornemen om minimaal 1 keer per week woon-werk te doen kan prullenbak in.
Had gedacht donderdag of vrijdag wel op de fiets te stappen.
Maar door alle waarschuwingen en verhalen over spekglad toch maar besloten met de trein te gaan.
Het zag er opzich best ok uit als ik zo naar buiten keek maar hoorde van paar mensen dat het gisteren overdag langs ringvaart haarlemmermeer bijvoorbeeld glibberen over 2 wielen was.
(Maandag was het volgens mij nat dat ik niet gegaan ben en dinsdag/woensdag had ik ziekenhuis en fysio afspraak)
Had gedacht donderdag of vrijdag wel op de fiets te stappen.
Maar door alle waarschuwingen en verhalen over spekglad toch maar besloten met de trein te gaan.
Het zag er opzich best ok uit als ik zo naar buiten keek maar hoorde van paar mensen dat het gisteren overdag langs ringvaart haarlemmermeer bijvoorbeeld glibberen over 2 wielen was.
(Maandag was het volgens mij nat dat ik niet gegaan ben en dinsdag/woensdag had ik ziekenhuis en fysio afspraak)
- robbebopper
- Forum-lid HC
Oei, hoe kom je dan aan je kilometers?
-
- Forum-lid
Blegh, soms is fietsen íets minder leuk. Behoorlijke bak wind en regen tegen vanmorgen. Ik kijk zó uit naar de eerste w-w ritjes met droge wegen en korte kleding dit jaar!
Vanmorgen op mijn nieuwe cx naar werk gegaan. Zadel stond toch iets te laag en met die stevige wind zijn de benen behoorlijk moe.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein