Ervaring met staal
kwijl....
-
- Forum-lid
Jaegher Interceptor
Fraai
Stervende hoeren wat een mooie bak! Mooie foto's ook!
- daniel1975
- Forum-lid HC
fraai, maar ik mis wat 'balans' in de fiets. De slanke balhoofdbuis die over gaat in de forse bovenkant van de voorvork vind ik niet mooi en de verhouding voorvork-dunne staande achtervorkbuisjes klopt voor mij niet. Een wat rankere voorvork zou hem helemaal af maken.
Less is bore
Is in mijn beleving optisch bedrog. Foto is enigzins van de zijkant genomen waardoor de achterzijde van de voorvork zichtbaar is. Dit wekt de indruk dat de vork wat breed is.daniel1975 schreef:fraai, maar ik mis wat 'balans' in de fiets. De slanke balhoofdbuis die over gaat in de forse bovenkant van de voorvork vind ik niet mooi en de verhouding voorvork-dunne staande achtervorkbuisjes klopt voor mij niet. Een wat rankere voorvork zou hem helemaal af maken.
o'7o
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb hem net even wat uitvergroot en lijkt er wel een beetje op ja.Douglas schreef:Is in mijn beleving optisch bedrog. Foto is enigzins van de zijkant genomen waardoor de achterzijde van de voorvork zichtbaar is. Dit wekt de indruk dat de vork wat breed is.daniel1975 schreef:fraai, maar ik mis wat 'balans' in de fiets. De slanke balhoofdbuis die over gaat in de forse bovenkant van de voorvork vind ik niet mooi en de verhouding voorvork-dunne staande achtervorkbuisjes klopt voor mij niet. Een wat rankere voorvork zou hem helemaal af maken.
Less is bore