Titanium fietsen
-
- Forum-lid HC
hoop dat ie beter functioneert dan die zadelklem van ze die ook een vermogen kost en niet eens goed klemt......
-
- Forum-lid
Hmmm, geen last van op mijn Tuareg mtb met Ti zadelpen en -klem. Nog geen last gehad van een zakkend zadel. Toch komen daar met mtb-en nog best wat klappen op. Mijn gewicht is ca. 70kg, misschien scheelt dat dan weer ....
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
Kon je met die zadelklem ook bellen dansharkman113 schreef:hoop dat ie beter functioneert dan die zadelklem van ze die ook een vermogen kost en niet eens goed klemt......
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Nooit geprobeerd maar dat zal ie moeiteloos beter hebben gedaan dan waarvoor hij gemaakt was en gezien de zak met klemmen die retour gingen na VN was het geen incident......Kon je met die zadelklem ook bellen dan
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
sharkman113 schreef:Nooit geprobeerd maar dat zal ie moeiteloos beter hebben gedaan dan waarvoor hij gemaakt was en gezien de zak met klemmen die retour gingen na VN was het geen incident......Kon je met die zadelklem ook bellen dan
How do you know
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
Even iets heel anders:
Heeft een van jullie ervaring met het verwijderen van de quick-release nokken op de zadelbuis. Zou liever een mooie zadelpenklem monteren, maar weet niet of die aangelaste nokken makkelijk te verwijderen zijn.
Heeft een van jullie ervaring met het verwijderen van de quick-release nokken op de zadelbuis. Zou liever een mooie zadelpenklem monteren, maar weet niet of die aangelaste nokken makkelijk te verwijderen zijn.
Inmiddels is vandaag m'n nieuwe frame bezorgd, iets eerder dan de bedoeling was.apexrider schreef: Ik wacht zeker de bike motion af, bestellen die ik toch pas begin volgend jaar.VNTBerggeit2011 schreef:Misschien moet je even wachten tot bike motion, VNT gaat daar stevig uitpakken....en kun je je keuze op basis van eea beter maken.
Uiteindelijk is het dan toch een Lynskey geworden en wel de Helix.apexrider schreef: Ik had uiteraard de Lynskey site ook al bekeken, mijn voorkeur gaat echter toch uit naar de Litespeed en van Nicholas.d_jokke schreef:Misschien kun je ook eens naar Lynskey kijken (= het "nieuwe" litespeed)
De afmontage wordt als volgt:
- groep: SRAM Red met een black compact crankstel.
- wielset: Campagnolo Shamal (zonder stickers)
- vork: Ritchey WCS UD Carbon
- balhoofd: Chris King NoThreadset Sotto Voce
- stuur/stuurpen/zadelpen: Ritchey WCS UD Carbon
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
Top (ik vind het ontwerp zeer gewaagd)