mister_arby schreef:http://3.bp.blogspot.com/__DphPVyuouc/S ... 8-0229.jpg
btw. zitten veel mooie foto's tussen
Kan je eens een link posten naar de gallery ipv naar die ene foto??
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
mister_arby schreef:http://3.bp.blogspot.com/__DphPVyuouc/S ... 8-0229.jpg
btw. zitten veel mooie foto's tussen
Amclassic-fan schreef:daj schreef:Amclassic-fan schreef:@Stokie, een oplopende bovenbuis en veel onzinnige scherpe hoeken is niet echt goed voor de aerodynamica.
Weet je waar de winnaar van de afgelopen Ironman Hawaii op reed? En met wat voor helm?
Zou hij sneller geweest zijn met de uitrusting van de nummer twee?
Mooi lijstje met foto's van de top 15 Ironman Hawaii
Ja, qua aerodynamica was Chris Lieto echt beter af.
@Stokie, op een korte tijdrit zal het verschil tussen fietsen tot secondes blijven. Maar als je 180 km in een Ironman moet rijden dan geeft een klein verschil toch een significant voordeel.
Ik zeg niet dat de Ordu een slechte fiets is, het is alleen niet het beste TT frame op de markt. Er zijn ontwerp keuzes gemaakt om een opvallend frame te maken die ten koste van aerodynamica zijn gegaan.
C a s r a n schreef:
Kan je eens een link posten naar de gallery ipv naar die ene foto??
Timo 2.0 schreef:Ik verwijs naar het feit dat je een P4 als avatar gebruikt en als Cervélo dealer deze fabrikant de beste noemt en het bedrijf kwalitieten toedicht die bij andere bedrijven zouden ontbreken. Dat noem ik eigen parochie. Dat er meerdere Cervélo dealers zijn doet daar niets aan af. Het is simpelweg weinig objectief. Helemaal daar het om een vraag ging van iemand die de Cervélo P4, de Storck Aero2, de Ridley Dean, de Argon 18 E14 en de Felt DA als opties noemt. Allemaal topframes uit het duurste segment waaruit jij hem de P4 aanbeveelt dus dat je nu komt met dat het om het assortiment van Cervélo met meerdere modellen in verschillende prijsklassen gaat is een non-issue ten opzichte van mijn eerdere kritiek.
SpEric schreef:Daarbij kan ik je helaas ook niet echt betrappen op constructieve bijdragen, al helemaal niet in deit topic..
SpEric schreef:Timo 2.0 schreef:Helemaal daar het om een vraag ging van iemand die de Cervélo P4, de Storck Aero2, de Ridley Dean, de Argon 18 E14 en de Felt DA als opties noemt. Allemaal topframes uit het duurste segment waaruit jij hem de P4 aanbeveelt
Dat ik de cervélo de beste vind, heeft niks te maken met het feit dat ik dealer ben van Cervélo. Dat is gebasseerd op ervaringen met dit merk en andere merken.
TiesT schreef:SpEric schreef:Waar zijn ze toch mee bezig bij die club zeg..
Welke club?