Vandaag gefietst in 2011
Gisteren met fietsmaatjes richting Utrechtse Heuvelrug gefietst inclusief Amerongse Berg 80 km.
Vandaag Rabo Mid NL 100 km toertocht van mei dit jaar nog eens nagefiets op GPS, ingekort naar 80 km en in tegengestelde richting.
Beide tochtjes vanuit Soest op m'n single speed gefietst.
Vandaag Rabo Mid NL 100 km toertocht van mei dit jaar nog eens nagefiets op GPS, ingekort naar 80 km en in tegengestelde richting.
Beide tochtjes vanuit Soest op m'n single speed gefietst.
Niet echt top weer om de fietsen, toch vertrokken voor 82 km Drenthe. Voordeel van dit weer is dat het heerlijk rustig is.
-
- Forum-lid
Na 2 weken blessureleed ben ik vandaag ook weer een blokje om geweest voor een echte herfsrit. Ik wilde in de winter naast het fietsen wat gaan hardlopen maar kennelijk heb ik toch een verkeerd beeld van rustig opbouwen want ik had binnen no time m'n spieren overbelast. Vandaag daarom vooral rustig aan gedaan en zonder vast plan vertrokken. Eerst maar eens kijken of ik de boel weer op de rails kon krijgen:
Helaas was er vandaag geen sprake van een herfszonnetje. Daarom maar een stemmig herfstmuziekje opgezet (Villagers - Becoming a Jackal) en de binnenvallende herfst bekeken. In zwart wit uiteraard:
Dingen die ik niet snap: Vissen....
Er was denk ik één of andere wedstrijd aan de gang langs het Amsterdam-Rijnkanaal want om de paar meter zat iemand naar z'n dobber te staren. Was er dan helemaal geen kleur te bekennen vandaag? Jawel, je moest alleen goed zoeken...
Als je lekker aan het toeren bent en het dreigt een beetje saai te worden kun je altijd nog foto's van jezelf gaan nemen. Niet altijd even makkelijk maar je bent wel lekker bezig en met een beetje geluk hou je er een mooie plaat aan over.
Voor de liefhebber de route van de dag:
Goed voor 104 kilometer en een voldaan gevoel. Lekker rustig onderweg trouwens!
Helaas was er vandaag geen sprake van een herfszonnetje. Daarom maar een stemmig herfstmuziekje opgezet (Villagers - Becoming a Jackal) en de binnenvallende herfst bekeken. In zwart wit uiteraard:
Dingen die ik niet snap: Vissen....
Er was denk ik één of andere wedstrijd aan de gang langs het Amsterdam-Rijnkanaal want om de paar meter zat iemand naar z'n dobber te staren. Was er dan helemaal geen kleur te bekennen vandaag? Jawel, je moest alleen goed zoeken...
Als je lekker aan het toeren bent en het dreigt een beetje saai te worden kun je altijd nog foto's van jezelf gaan nemen. Niet altijd even makkelijk maar je bent wel lekker bezig en met een beetje geluk hou je er een mooie plaat aan over.
Voor de liefhebber de route van de dag:
Goed voor 104 kilometer en een voldaan gevoel. Lekker rustig onderweg trouwens!
-
- Forum-lid
Is een geweldig album. Je moet er wel echt goed naar luisteren (dus niet als achtergrond muziekje) maar dan is het ook prachtig.jpp schreef:Fraaie bijdrage Bottecchia (inclusief de soudtrack)!
Alleen het beginstukje vanuit Hilversum en het stuk tussen Vreeland omhoog langs Nederhorst richting de Gooilandseweg. Dat was ik oorspronkelijk niet van plan maar het is één van m'n favoriete stukjes en ik wilde daar op de terugweg nog even foto's maken zoals die laatste.theov schreef: Hoe heb je deze route gefietst?
Heb je een paar keer dezelfde weg gereden?
In de tweede helft van de middag een rondje van 60 km gereden door Westerwolde. Na een uurtje begon het te miezeren. Het werd pas weer droog toen ik weer thuis was. Was maar net voor het donker terug. Wat is het met de wintertijd toch vroeg donker op grijsgrauwe dagen. De linker harmstrings hield het overigens prima.
Ingmar,
lekker stukje gefietst; had het ff gezegd dan had ik mee kunnen fietse; ik was in de buurt aan het werk !!
Dan maar een hele dag geklust bij mijn zusje in haar huis. Fietsen had een goede reden geweest om af te zeggen....
lekker stukje gefietst; had het ff gezegd dan had ik mee kunnen fietse; ik was in de buurt aan het werk !!
Dan maar een hele dag geklust bij mijn zusje in haar huis. Fietsen had een goede reden geweest om af te zeggen....
Is die laatste foto langs het Valleikanaal?