Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Ik ben ook volledig besmet met het oakley virus.
Collectie bestaat tot nu toe uit het volgde:
Radar white chrome asian fit met G20 lens en H.I. Yellow Iridium.
De asian fit bevalt prima, mn broertje heeft de normale, maar ik vind het wel lekker dat de bril iets losser zit, en alleen vast hangt op de puntjes, en op een muts tijdens het schaatsen zit hij ideaal
Zojuist ook de Gascan 10th Mountain Division bestelt. Prachtig design op de pootjes, kon het niet laten.
Collectie bestaat tot nu toe uit het volgde:
Radar white chrome asian fit met G20 lens en H.I. Yellow Iridium.
De asian fit bevalt prima, mn broertje heeft de normale, maar ik vind het wel lekker dat de bril iets losser zit, en alleen vast hangt op de puntjes, en op een muts tijdens het schaatsen zit hij ideaal
Zojuist ook de Gascan 10th Mountain Division bestelt. Prachtig design op de pootjes, kon het niet laten.
Erwin Mesu
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
heeft iemand een linkje naar de pagina waarop uit wordt gelegd hoe je je Oakley kan spuiten. Meen me te herinneren dat er aan werd gegeven welke soort lak je kon gebruiken. Wil die van mij namelijk spuiten omdat er een aantal lelijke kale plekken opzitten maar kan via de zoekfunctie niet meer terugvinden wat ik zoek.
Kan iemand ook vertellen of de lak na al die tijd nog steeds goed is?
Alp d'Huez53:15 schreef:heeft iemand een linkje naar de pagina waarop uit wordt gelegd hoe je je Oakley kan spuiten. Meen me te herinneren dat er aan werd gegeven welke soort lak je kon gebruiken. Wil die van mij namelijk spuiten omdat er een aantal lelijke kale plekken opzitten maar kan via de zoekfunctie niet meer terugvinden wat ik zoek.
Linkje
Zoals in dat topic gezegd, hoogglans lak voor kunststof gebruiken
Heb mijn bril op die manier gedaan en de lak zit er nog steeds mooi op
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Dit bericht had ik idd al gevonden. Meen me alleen te herinneren dat er nog wat specifiekers werd gezegd over verf. Waar kan ik die kunststofverf kopen, gewoon bij de bouwmarkt? Doe het liever in één keer goed dan dat ik mn frame loop te verprutsen..