foto van je fiets
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Quote: Origineel geplaatst door NEOS op 19 Mei 2006
Wat heb jij toch tegen die spacers????? soms is het nodig om ongeveer de goede maat te krijgen.
Hee dat snap ik ook wel, maar iedereen wilt toch zo weinig mogelijk spacers als je houding toe staat? En aangezien zijn shifers zo extreem laag staan, leek me dit mss wel een idee. 't Is alleen maar bedoelt als een tip hoor, hij doet er maar mee wat hij wilt, denk niet dat hij zich beledigd voelt.
Wat heb jij toch tegen die spacers????? soms is het nodig om ongeveer de goede maat te krijgen.
Hee dat snap ik ook wel, maar iedereen wilt toch zo weinig mogelijk spacers als je houding toe staat? En aangezien zijn shifers zo extreem laag staan, leek me dit mss wel een idee. 't Is alleen maar bedoelt als een tip hoor, hij doet er maar mee wat hij wilt, denk niet dat hij zich beledigd voelt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24321
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 19 Mei 2006
Mooi fietsje Stefan, maar ik had hem IRL ook al gezien natuurlijk .
Coole wieltjes! Vind wel dat het zadel wat plomp staat bij de ranke buizen, maarja, zadels zijn zo persoonlijk. En als je je stuur wat omhoog kantelt (je shifters iig), kan je dan niet wat spacers verwijderen?
Tja het Tom Boonen zadel he Ik heb ook een Flite en een Pave gebrobeerd maar beide zadels kreeg ik last van een drukpunt midden op het zadel. Dus ben ik maar weer terug gegaan naar het oude vertrouwde. Hij is met 340gr. wel erg zwaar misschien dat de Rever van San Marco wel wat is. Volgens hun is dat zadel afgeleid van de Regal. Dus de volgende word een Rever waarschijnlijk
Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.
Zeg AM jij kent mij goed genoeg Nog minder stijf maakt ook niet meer uit
Mooi fietsje Stefan, maar ik had hem IRL ook al gezien natuurlijk .
Coole wieltjes! Vind wel dat het zadel wat plomp staat bij de ranke buizen, maarja, zadels zijn zo persoonlijk. En als je je stuur wat omhoog kantelt (je shifters iig), kan je dan niet wat spacers verwijderen?
Tja het Tom Boonen zadel he Ik heb ook een Flite en een Pave gebrobeerd maar beide zadels kreeg ik last van een drukpunt midden op het zadel. Dus ben ik maar weer terug gegaan naar het oude vertrouwde. Hij is met 340gr. wel erg zwaar misschien dat de Rever van San Marco wel wat is. Volgens hun is dat zadel afgeleid van de Regal. Dus de volgende word een Rever waarschijnlijk
Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.
Zeg AM jij kent mij goed genoeg Nog minder stijf maakt ook niet meer uit
Quote: Origineel geplaatst door Stefan op 19 Mei 2006
Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.
Je zou een stuur van Deda kunnen proberen, die plaatsen je handen nog wat dichter bij de remgreep wanneer je onderin de beugel zit.
Mijn shifters staan zo laag omdat ik anders onderin niet goed bij de remgrepen kan. Maar als ik mijn stuur kantel heb ik het idee dat ik zo gek aan het sturen ben met mijn handen in de shifters. Maar ik moet het toch nog eens proberen eigenlijk.
Die spacers tja ziet niet uit, maar ik zit toch voor mijn gevoel vrij diep onderin de beugel. Vorig jaar kreeg ik al veel last van mijn nek, al heb ik daar dit jaar nog weinig last van gehad.
Je zou een stuur van Deda kunnen proberen, die plaatsen je handen nog wat dichter bij de remgreep wanneer je onderin de beugel zit.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 18 Mei 2006
Die ketting is alleen niet meer zo goudkleurig als op de foto.
Aparte fiets, ik vind 't wel mooi, die retro-look. zeker ook wel een licht fietsje?
Die ketting is alleen niet meer zo goudkleurig als op de foto.
Aparte fiets, ik vind 't wel mooi, die retro-look. zeker ook wel een licht fietsje?
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
Dit is mijn nieuwe fiets, een KOGA roadwinner.
Dit was mijn alternatief nadat ik de CANYON roadlite heb afbesteld toen bleek dat deze een wel heel lange levertijd bleek te hebben. (zie Canyon topic)
De originele Koga heeft Shimano WH-R550 velgen welke ik direkt heb omgezet in rigida's 36 spaaks. Dit vanwege mijn lichaamsgewicht. Misschien verwijder ik de stickers nog van de velgen omdat dat misschien beter past bij de zwarte Vredestein banden. O,ja de framemaat is 66 CM.
Zo, en nu nog een andere avatar..
Dit was mijn alternatief nadat ik de CANYON roadlite heb afbesteld toen bleek dat deze een wel heel lange levertijd bleek te hebben. (zie Canyon topic)
De originele Koga heeft Shimano WH-R550 velgen welke ik direkt heb omgezet in rigida's 36 spaaks. Dit vanwege mijn lichaamsgewicht. Misschien verwijder ik de stickers nog van de velgen omdat dat misschien beter past bij de zwarte Vredestein banden. O,ja de framemaat is 66 CM.
Zo, en nu nog een andere avatar..
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard
<br>
Martin, Heerhugowaard