Carbon clinchers uit China vragen
Wat een rare plek om te scheuren... De wieltjes van Helin staan er niet best op hier de laatste tijd.
-
- Forum-lid HC
Ik haal mijn carbon onderdelen altijd bij Flyxii.com
Ik heb deze wielen ook besteld voor diverse (ex) ploeg genoten die er al 4 jaar critiriums mee rijden.
En ik heb nog geen enkele klachten gehoord. Flyxii heeft erg nette prijzen en mijn ervaring met de wielen is gewoon goed.
Ik heb deze wielen ook besteld voor diverse (ex) ploeg genoten die er al 4 jaar critiriums mee rijden.
En ik heb nog geen enkele klachten gehoord. Flyxii heeft erg nette prijzen en mijn ervaring met de wielen is gewoon goed.
Hoi ,nee gewoon met binnenband .ik ben super tevreden ,had ik veel eerder moeten doen.rijd veel beter als die standaard pr-2 velgen van giant.Liketoride schreef: ↑14 jul 2017 17:23 Danny83, kan je vertellen hoe je ervaringen zijin? Heb je de banden toevallig ook tubeless gelegd?
MVG
Jeroen
Reactie gehad van Helin. Heel snel allemaal. Aan de hand van serienummer en foto's krijg ik nu een nieuw wiel opgestuurd. Alleen heb ik nu iemand nodig regio Amsterdam/Gooi die mijn achterwiel over wil en kan spaken.
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Gazelle tour l singelspeed
Sensa pista
Zoran, kan gewoon per post.
-
- Forum-lid HC
Krijg je een wiel of een velg?
Heb wat geregeld met Helin. Krijg nu een compleet wiel voor 90usd. Inc verzenden. Hij had eerst voorgesteld een loze velg voor 40usd inc verzenden.
Denk persoonlijk dat het zo netjes geregeld is.
Wat zou een loze velg spaken kosten?
Denk persoonlijk dat het zo netjes geregeld is.
Wat zou een loze velg spaken kosten?
CUBE GTC SLT Force 22
Sensa pista
Sensa pista
-
- Forum-lid HC
Volgens mij betaal je voor een wiel iets van 50 tot 100 eruo, incl nieuwe spaken (geen aero)