Het grote OAKLEY topic
gewoon bij de doe het zelf zaak om de hoek
mocht het misgaan is het zo weer opgelost met een keertje extra schuren (kost alleen wat extra tijd), dus wees niet bang om een foutje te maken
mocht het misgaan is het zo weer opgelost met een keertje extra schuren (kost alleen wat extra tijd), dus wees niet bang om een foutje te maken
In mei komt er ook een Radar XL met een neusbrug die 7mm hoger is. In elk geval niet iets voor mij. Zoals je wel kunt zien op de foto zijn de lenzen van de Radar en de Radar XL niet onderling uitwisselbaar.
Verder komt er ook nog een Commit AV en SQ deze behoort ook tot de 'M frame familie' waar de Radar ook toe behoort.
Verder komt er ook nog een Commit AV en SQ deze behoort ook tot de 'M frame familie' waar de Radar ook toe behoort.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Nou na lang twijfelen toch in de verkoop.
Zwarte oorsokjes.
Prijs doe maar een bod.
Zwarte oorsokjes.
Prijs doe maar een bod.
-
- Forum-lid
Ok bedankt voor de tip.
Dan hou ik ze gewoon voor swinters;-)
Dan hou ik ze gewoon voor swinters;-)
Die ene voor 28 eur...
Eerlijk gezegd heb ik ook nog steeds een voorkeur voor mijn M frame.
Vandaag was het anders wel Ice/Black Iridium weer...ipv G30 weer.
Kl#te weer achter de rug terwijl ik net een lens heb voor kl#te weer, een Yellow met blauwe gloed. H.I. Blue or whatshowever...
Iemand die nog opzoek is naar een Black M Frame + Yellow Hybrid S kan een beroep op mij doen. Staat ook in het tekoop topic.
Eerlijk gezegd heb ik ook nog steeds een voorkeur voor mijn M frame.
Vandaag was het anders wel Ice/Black Iridium weer...ipv G30 weer.
Kl#te weer achter de rug terwijl ik net een lens heb voor kl#te weer, een Yellow met blauwe gloed. H.I. Blue or whatshowever...
Iemand die nog opzoek is naar een Black M Frame + Yellow Hybrid S kan een beroep op mij doen. Staat ook in het tekoop topic.
Ben sinds vandaag trotse eigenaar geworden van een Oakley namelijk een Radar!
Frame: Polished White Text
Lens: G40 PHOTOCHROMIC
Ik ga hem morgen uitproberen!
http://www.o-store.nl/components/com_vi ... 1f4ca5.jpg
Frame: Polished White Text
Lens: G40 PHOTOCHROMIC
Ik ga hem morgen uitproberen!
http://www.o-store.nl/components/com_vi ... 1f4ca5.jpg