Giant
Stuur en remmen moet ik nog even afmaken, heb alleen wit stuurlint liggen....
Ben nog aan het twijfelen over de wielen, de gaan terug naar mijn oude advanced,. Neig voor deze naar de Ksyrium Pro Exalith Sl, maar ja hogere full-carbon velgen zijn ook wel mooi... ideeën iemand ?
Ben nog aan het twijfelen over de wielen, de gaan terug naar mijn oude advanced,. Neig voor deze naar de Ksyrium Pro Exalith Sl, maar ja hogere full-carbon velgen zijn ook wel mooi... ideeën iemand ?
Mijn voorkeur is geen hoge wielen. Ik vind hoge wielen schreeuwerig staan. He KIJK MIJ EENS GOED ZIJN.....
PS hoop dat ik hier geen mensen mee beledig dat is absoluut niet mijn bedoeling.
het is slechts mijn smaak
PS hoop dat ik hier geen mensen mee beledig dat is absoluut niet mijn bedoeling.
het is slechts mijn smaak
-
- Forum-lid
Ik heb ook een TCR advanced en bij het uittikken van de press fit BB kwam die alu huls dus ook mee eruit. Ik heb ze met 2 componentenlijm terug in het frame gelijmd en er een nieuwe standaard shimano press fit BB ingeperst. Is inmiddels al ruim een jaar geleden en alles staat nog mooi vast. Die wheels mfg bottombracket zal alles nog vaster zetten want die wordt blijkbaar geschroefd. Ze is wel een pak duurder dan de standaard cups.Jorisee schreef:Een van de ringen zit los en is beschadigd. Die ga ik proberen te vervangen. Wij gaan van alu een nieuwe ring maken op de draaibank. Die erin zetten en een wheelsmfg bottom bracket gebruiken: http://wheelsmfg.com/bottom-brackets/bb ... black.html
Wish me luck
In ieder geval is het goed te doen om die huls opnieuw in het frame te lijmen. Succes ermee.
-
- Forum-lid
Het was gewoon zo een kleine spuittube van Pattex uit de Brico, niks speciaals dus.
Lastige keuze nog, wil er ook zo mee in de bergen kunnen rijden, en dan hebben full carbon wielen niet direct mijn voorkeur, daarbij is dit een kleine frame-maat, weet niet of 60mm dan zo mooi is .TL@ schreef:Absoluut zeker wel hoge wielen. 60mm zouden hem "af" maken
-
- Forum-lid HC
Kan uit eigen ervaring zeggen dat zowel de TCR als de Propel beiden echt stukken beter rijden met wat lagere wielen. Bij een tcr ziet dat er ook prima uit bij een propel horen gewoon wat hogere wielen.
Weet wel dat alles boven de 50 mm in den TCR SL ISP gewoon ruk rijdt en afbreuk doet aan het geheel (maar als je om de 20 km bij elk café stopt om je fiets te laten bewonderen dan kan het weer wel ).
Weet wel dat alles boven de 50 mm in den TCR SL ISP gewoon ruk rijdt en afbreuk doet aan het geheel (maar als je om de 20 km bij elk café stopt om je fiets te laten bewonderen dan kan het weer wel ).
Hoe is het afgelopen met je vraag wat betreft DI2 montage?sjoerdth schreef:Online is hij ook goedkoper te krijgen dan de adviesprijs, maar de fiets die ik wil inruilen is het huismerk van mijn FM (Storm) en dat verkoopt 2de hands lastiger dan een bekender merk. Daarbij krijg ik van de FM ook een prima bedrag ervoor en vind ik het een prettige winkel met uitstekende service. Dus het liefst koop ik hem gewoon daar.
Heb ook bij mijn FM nog even de vraag neergelegd of hij op te bouwen is met Di2, even kijken hoe zij er tegenover staan.
@matthijsIn Volgende op mijn shortlist is de Scott foil 10 2016, had de Aeroroad er ook op staan maar ik vind de Foil net iets vetter en die kan ik ook bij mijn FM kopen.
Ik was gisteren bij Mantel en heb het ook gevraagd en zeiden geen probleem reken op -/+ €600,- meerprijs.Weet niet op dat in of ex montage kosten zijn.
Ik weet ook zo niet of dit frame voorbereid is op DI2 misschien dat Sharkman dat weet of ervaring mee heeft al.
Vindt het een schitterende fiets de tcr advanced pro 1.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Klopt,ik had ondertussen al in een Franse promotie film gezien dat er al een opening zat aan de onderkant van de bovenbuis.marcels schreef:2016 model ? Die is zonder problemen op te bouwen me DI2
Maar bedankt voor je bevestiging.
Staat zeker op het lijstje als Zomer/goed weer fiets op de club bij ons rijden er veel Giants en zijn allemaal positief ook wanneer er gebruik moet worden gemaakt van de garantie.
Heb kort kennisgemaakt met ultegra 6800 en wat schakelt dat trefzeker als zijnde de klik die je hoort,heb ook elektrisch gereden en qua schakelsnelheid bijna hetzelfde als mechanisch.
Mooie wielen ook standaard er onder en verder prima afmontage.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.