![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Cube
Hoi,
Iemand die een goede steekas (achteras) weet voor de Agree c:62 ?
Ik vind verschillende mogelijkheden online, maar weet de breedte van de schroefdraad niet. Vooraan is het 1,0 als ik me niet vergis, maar is dit achteraan ook zo?
Grtz
Iemand die een goede steekas (achteras) weet voor de Agree c:62 ?
Ik vind verschillende mogelijkheden online, maar weet de breedte van de schroefdraad niet. Vooraan is het 1,0 als ik me niet vergis, maar is dit achteraan ook zo?
Grtz
heel mooi!! heb deze fiets zelf ondertussen ook al een jaar en heel tevreden mee.idske schreef: ↑26 jan 2019 11:27 Donderdag avond mijn nieuwe fiets opgehaald.
Zoals al eerder gemeld is het een Cube Agree SLT disc 2019 geworden.
Heb er meteen mijn favoriete bandjes opgelegd. Vittoria Corsa Control in maat 28. Er zaten conti GP4000s om in maat 25 maar rij liever op 28. Die gaan dus in de verkoop.
![]()
Voor het eerst Di2 voor mij. Ben er erg benieuwd naar. Zit me nu in te lezen hoe ik eea kan koppelen aan mijn garmin edge 1000.
Hij zal nog wel een paar maandjes binnen staan want fiets meestal van november tm maart binnen op de tacx (Buiten enkel op MTB). Zn oudere broertje de Cervelo RS uit 2010 mag nu lekker permanent binnen op de tacx blijven staan. Wel zo handig om niet steeds heen en weer te slepenNu enkel nog even extra pedalen kopen.
welke bandjes zijn dit juist?
deze:
https://www.futurumshop.nl/vittoria-cor ... rant.phtml
of deze:
https://www.futurumshop.nl/vittoria-cor ... wart.phtml
-
- Forum-lid
Beste leden,
Klopt het dat ik voor mij cube attain SL disc een shimano 11 speed ketting nodig heb?
Mvg
Klopt het dat ik voor mij cube attain SL disc een shimano 11 speed ketting nodig heb?
Mvg
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Elke 11-speed ketting van gelijk welk merk zal voldoen.Champignon33 schreef: ↑05 mar 2019 20:38 Beste leden,
Mvg
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Als hij versleten is zou het weleens zo kunnen zijn dat je een Shimano 11 speed ketting nodig hebt op een fiets met Shimano 11 speed maar dat weten wij dan weer niet...
Uiteraard zijn er ook alternatieven van andere merken.
Uiteraard zijn er ook alternatieven van andere merken.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ok dank je wel. Was meer de vraag omdat je ook 10 speed kettingen hebt.
Moet ik gewoon het aantal tandwielen tellen op de casette om te checken of ik 10 of 11 speed nodig heb?
Moet ik gewoon het aantal tandwielen tellen op de casette om te checken of ik 10 of 11 speed nodig heb?