Specialized
Daniel1975 schreef:litespeed schreef:De volgende actie - een mooi winterklusje - is dan het schuren en zwart lakken van zadel- en stuurpen. En daarna nog even het rode van de wieldecals snijden met een scherp mesje. Geen dank.
Ik hoef niet te lakken; decals kun je er gewoon afschuren en dan de carbonstructuur afwerken met blanke lak. Al vaker gedaan en gaat hier zeker ook nog gebeuren.
Die rode decals haal ik er niet af. Hoort gewoon bij die wielen
Blanke lak aanbrengen is toch ook lakken? Duhhh, gezeik natuurlijk van mijn kant.
Ik zou toch effe bij vriendje Wim E te Z nieuw Shamal stickers laten snijden in wit en blauw metallic. Rick wil dat vast voor je doen en het staat veel mooier! (mijn mening)
Niets is wat het lijkt..
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hmmm....nu je het zo zegt....
Dat is dan wel weer leuk!
Dat is dan wel weer leuk!
Less is bore
Zoals afgesproken hierbij mijn nieuwste aanwinst:
Hij is echter wel afwijkend dan wat ik eerder had gepost. Maar het bleek dat een zadel met gele streep de winkel niet aan kon komen. Dit wel particulier te krijgen waardoor ik het gele stuurlint en banden heb aangepast.
Gehaald voor mijn verjaardag, je mag jezelf natuurlijk wel verwennen
Spec list:
- Frame: Tarmac SL3 2010 Astana
- Wielen: Cosmic Carbone SL
- Groep: Shimano Ultegra
- Stuur: Pro Stealth (zwart)
- Zadel: Fizik Arione CX wit/zwart
Hij is echter wel afwijkend dan wat ik eerder had gepost. Maar het bleek dat een zadel met gele streep de winkel niet aan kon komen. Dit wel particulier te krijgen waardoor ik het gele stuurlint en banden heb aangepast.
Gehaald voor mijn verjaardag, je mag jezelf natuurlijk wel verwennen
Spec list:
- Frame: Tarmac SL3 2010 Astana
- Wielen: Cosmic Carbone SL
- Groep: Shimano Ultegra
- Stuur: Pro Stealth (zwart)
- Zadel: Fizik Arione CX wit/zwart
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
- Specialized Tarmac SL4 Saxo-Tinkoff \'14 Ultegra Di2
- Specialized Venge Project Black \'12 Dura Ace Di2
Stuk mooier zo naar mijn mening. Had hem nog in de oude kleurstelling gezien bij de Pedaleur, ze hebben hem daar toch een tijdje op de eerste verdieping op een schavot gezet?
Al met al een hele mooie fiets!
Is er een reden dat je nu trouwens 2 SL3's thuis hebt staan? Als dit je slecht-weer-fiets wordt ben je wel een lucky man!
Al met al een hele mooie fiets!
Is er een reden dat je nu trouwens 2 SL3's thuis hebt staan? Als dit je slecht-weer-fiets wordt ben je wel een lucky man!
@Frank86,
Klopt deze stond een tijdje bij de Pedaleur. De reden dat ik twee SL3's heb is dat ik de frames fijn vindt om te rijden en waarom wissellen als het gene dat je kent goed is .
Mijn slecht weer/wedstrijdfiets is mijn Pro SL, De Di2 tarmac voor toertochten en mijn astana is voor de dagen als ik niet weet welke fiets ik moet gebruiken .
Klopt deze stond een tijdje bij de Pedaleur. De reden dat ik twee SL3's heb is dat ik de frames fijn vindt om te rijden en waarom wissellen als het gene dat je kent goed is .
Mijn slecht weer/wedstrijdfiets is mijn Pro SL, De Di2 tarmac voor toertochten en mijn astana is voor de dagen als ik niet weet welke fiets ik moet gebruiken .
- Specialized Tarmac SL3 Astana \'10 Ultegra 6700
-
- Forum-lid
Is het eigenlijk mogelijk om de SL3 te krijgen in de pro-tour versie met de dus verkorte headtube?